دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 آبان 1394 - 15:01
دو خبر/

رئیس مرکز گیلان‌غرب: تشکل‌های دانشگاه باید در مسائل فرهنگی پیشتاز باشند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مرکز گیلان غرب گفت: مسئولان و تشکل‌های فرهنگی دانشگاه باید در مسائل فرهنگی پیشتاز باشند و با برنامه‌ریزی‌های مدون و درازمدت و با استفاده از تمامی ظرفیت‌های دانشگاه و با رعایت صرفه‌جویی و عدم انجام کارهای موازی فرهنگی در توسعه و گسترش فعالیت‌های فرهنگی گام بردارند.
کد خبر : 45905

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر فرهان گل کارمنش در جلسه شورای فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی مرکز گیلان غرب و با حضور اعضای شورای فرهنگی برگزار شد، با توجه بر اهمیت و جایگاه بالای فرهنگی و تقویت هر چه بیشتر مسائل فرهنگی دانشگاه و شناسایی علاقه‌مندان به نماز و امور فرهنگی و عضویت دانشجویان در کانون‌ها، توجه ویژه به نمازخانه و فراهم کردن زمینه مناسب برای اقامه نماز تاکید کرد.


وی با تسلیت ایام شهادت سرور وسالار شهیدان حضرت امام حسین(ع) خاطرنشان کرد: محرم، ماه ایثار و از جان گذشتگی، ماه حماسه و شجاعت و جوانمردی و ماه ظلم ستیزی و مبارزه با ذلت است.


در پایان این جلسه تصمیماتی به این شرح اتخاذ شد: برنامه زمان بندی جلسات فرهنگی و اقامه نماز، ارائه گزارشهای منظم فرهنگی، تاکید بر فعالیت هر چه بیشتر در امور فرهنگی و اقامه نماز، برگزاری مسابقات فرهنگی، تهیه نشریات دانشجویی، نصب بنر درباره مسائل فرهنگی در سطح دانشگاه و شهرستان، تاکید بر اجرای همایش‌های فرهنگی و برگزاری دوره‌های آموزشی فرهنگی.


مراسم مداحی و سینه زنی در دانشگاه آزاد اسلامی مرکز گیلان غرب


در دوازدهمین روز از ماه محرم الحرام، مراسم مداحی و سینه زنی با حضور کارکنان، استادان و دانشجویان در محل دانشگاه آزاد اسلامی مرکز گیلان غرب برگزار شد.


امام جماعت دانشگاه آزاد مرکز گیلان غرب با عرض تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) به تبیین شخصیت حضرت اباعبدالله‌الحسین (ع) پرداخت و گفت: آن بزرگوار پرچم‌دار عدالت‌خواهی و آزادگی در جهان اسلام و الگوی کاملی برای انسان‌های آزاده و دوستداران دین هستند.


علیرضا رضائی اضافه کرد: در طول تاریخ اسلام بسیاری از انقلاب ها و تحولات مهم اجتماعی از نهضت عاشورا و قیام امام حسین(ع) تاثیر گرفته و این امر باعث شده که این نهضت در بین مردم دیگر کشورهای جهان نیز شناخته شده باشد.


وی افزود:حضرت امام حسین(ع)در سخت ترین شرایط حتی در میدان جنگ دست از محضر پروردگار برنداشتند و نماز خود را اقامه کردند.


در پایان از سوی عاشقان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) مراسم مداحی و سینه زنی در محوطه دانشگاه آزاد اسلامی مرکز گیلان غرب برگزار شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته