دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 آبان 1394 - 14:32
در گفت و گو با آنا

بادامکی: تعطیلی لیگ فشار زیادی به بازیکنان وارد کرد/ به دنبال کسب امتیاز از نفت تهران هستیم

کاپیتان تیم فوتبال پدیده مشهد گفت: تعطیلی لیگ به بازیکنان فشار زیادی وارد کرد اما تیم پدیده با وجود بازیکنان باتجربه در شرایط حاد عملکرد خوبی خواهد داشت.
کد خبر : 45900

حسین بادامکی در خصوص دیدار دو تیم پدیده مشهد مقابل نفت تهران به خبرنگار ورزشی آنا اظهار کرد: «بازی سختی مقابل نفت تهران داریم. این تیم یکی از حریفان قدرتمند لیگ برتر است اما ما هم در این دو هفته اخیر نتیجه خوبی کسب کردیم و شرایط خوبی تا به اینجا داریم. تلاش می کنیم تا سه امتیاز این دیدار را کسب کنیم.»


کاپیتان تیم فوتبال پدیده مشهد ادامه داد: «خوشبختانه تیم پدیده شرایط خوبی دارد و هر هفته هم بهتر خواهد شد. بدون شک اگر لیگ کمتر تعطیل می شد، کیفیت و عملکرد تیم‌‌مان هم بالاتر می رفت.»


بادامکی در ادامه افزود: «تعطیلی لیگ فشار بسیاری زیادی به بازیکنان وارد کرد. ما از هفته پیش تاکنون سه بازی سنگین انجام داده ایم و از فردا هم تا چهارشنبه هفته آینده بازی های سنگینی خواهیم داشت. این مساله خود به خود بر روند و کیفیت بازی‌های ما تاثیر خواهد گذاشت اما برنامه سازمان لیگ به این صورت طراحی شده و چاره ای نداریم.»


وی خاطرنشان کرد: «بازیکنان بیست روز استراحت کردند. بعد از آن با یک برنامه فشرده و سخت روبه رو شدند اما خوشبختانه تیم ما آنقدر بازیکن باتجربه دارد که در شرایط حاد می‌توانند از نظر فنی کمک کنند. طبیعی است که من به عنوان بازیکن باتجربه و کاپیتان فشار زیادی را تحمل کنم، اما تمام سعی‌ام این است که بیشتر در خدمت تیمم باشم.»


بادامکی در واکنش به اینکه پدیده در جام باشگاه ها می تواند سهمیه کسب کند و به قهرمانی فکر کند پاسخ داد: «صحبت کردن در مورد کسب سهمیه باشگاه های آسیایی هنوز زود است. پدیده به ثبات تیمی نرسیده و باید با گذشت زمان و کسب امتیاز از نظر رتبه بندی به تیم های بالای جدول نزدیک شود بنابراین تنها هدفمان این است که در بازی های بعدی به امتیازهای مورد نظر برسیم.»


وی در پایان به تعهدات مالی‌شان باشگاه نسبت به بازیکنان اشاره کرد و گفت:« فعلاً که مدیران باشگاه به تمام تعهدات‌شان عمل کرده‌اند و مشکل مالی نداریم.»


انتهای پیام/

برچسب ها: پدیده
ارسال نظر
هلدینگ شایسته