دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 آبان 1394 - 13:26
رئیس سازمان انرژی اتمی خبر داد

کلنگ‌زنی بزرگترین بیمارستان هسته‌ای غرب آسیا با حضور رئیس جمهوری

رئیس سازمان انرژی اتمی از افتتاح بزرگترین بیمارستان هسته‌ای غرب آسیا با حضور رئیس جمهوری در آینده نزدیک خبر داد.
کد خبر : 45873

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، علی اکبر صالحی صبح امروز دوشنبه در بوستان ولایت در حاشیه مراسم امضای تفاهم‌نامه ساخت بزرگترین بیمارستان هسته‌ای غرب آسیا با اشاره به امضای این تفاهم‌نامه گفت: مقدمات کلنگ‌زنی ساخت این بیمارستان نیز فراهم شده است و انشاالله با حضور دکتر حسن روحانی رئیس جمهوری، این بیمارستان کلنگ‌زنی خواهد شد و با سرعت عمل، طرف‌های این تفاهم‌نامه همچون وزارت بهداشت و شهرداری، شاهد بهره‌برداری از آن خواهیم بود.


وی با بیان اینکه بی‌شک با همت دکتر هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی موارد این تفاهم اجرایی خواهد شد، عنوان کرد: ساخت این بیمارستان یکی از خدمات فناوری هسته‌ای در حوزه سلامت است که ان‌شاالله با بهره‌برداری از آن شاهد اثرات و خدماتش خواهیم بود.


رئیس سازمان انرژی اتمی ادامه داد: این پروژه بسیار عظیم با اعتبار چند هزار میلیاردی خدمات بسیار گسترده‌ای ارائه خواهد کرد که در غرب آسیا بی‌نظیر است و حتی گفته می‌شود در دنیا نیز چنین بیمارستانی که تمام علم روز و تجهیزات مدرن را به کار گرفته باشد، وجود ندارد.


به گفته صالحی این اولین بیمارستان با این نوع تجهیزات و فناوری است.


وی ابراز امیدواری کرد با همت مسئولان کشور و حمایت‌های رئیس جمهوری زودتر از سایر کشورها با بهره‌برداری از این بیمارستان نه تنها به هموطنان بلکه به کشورهای همسایه و سایرین نیز خدمات سلامت ارائه کنیم.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته