دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 آبان 1394 - 12:17
وزیر بهداشت:

بهره‌برداری از بیمارستان هسته‌ای خدمتی نوین و بی‌بدیل در منطقه است/ پیگیری طرح‌های عدالت در سلامت

وزیر بهداشت با تاکید بر پیگیری طرح‌های عدالت در سلامت در کل کشور ، امضای تفاهم‌نامه و ساخت و بهره‌برداری از بیمارستان هسته‌ای را خدمتی نوین و بی‌بدیل در منطقه توصیف کرد.
کد خبر : 45868

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، حسن هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی صبح امروز در حاشیه مراسم امضای تفاهم‌نامه ساخت بزرگترین بیمارستان هسته‌ای غرب آسیا با قدردانی از علی اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی و محمدباقر قالیباف شهردار تهران در فراهم شدن مقدمات امضای تفاهم‌نامه همکاری ساخت بزرگترین بیمارستان هسته‌ای غرب آسیا ابراز امیدواری کرد با شروع عملیات ساخت این بیمارستان شاهد بهره‌گیری از آخرین تکنولوژی‌های روز دنیا و نیز رادیو داروهایی خواهیم بود که به همت متخصصان کشور به خدمت حوزه سلامت می‌آیند.


هاشمی با اشاره به جانمایی این بیمارستان در یکی از مناطق جنوبی و پرجمعیت شهر تهران که فاقد زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی متناسب با جمعیت بالای آن بوده است، ابراز امیدواری کرد این بیمارستان بتواند خدمات مناسبی را به هموطنان ارائه کند.


وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی همچنین خواهان همکاری دستگاه‌ها برای توسعه زیر ساخت بهداشت و درمان در سایر شهرهای کشور شد و تاکید کرد: ساخت چنین بیمارستان‌هایی را محدود به شهر تهران نخواهیم کرد و موضوع عدالت در سلامت را در سراسر کشور دنبال می‌کنیم.


هاشمی با بیان اینکه ٢٠ هزار تخت بیمارستانی تا پایان این دولت بهره‌برداری خواهد شد، افزود: این امر در ادامه اجرای طرح‌های عدالت‌محور است.


به گزارش آنا، صبح امروز با همکاری سازمان انرژی اتمی، وزارت بهداشت و شهرداری تهران تفاهم‌نامه‌ای جهت ساخت بزرگترین بیمارستان هسته‌ای غرب آسیا امضا شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته