دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 آبان 1394 - 12:32

دعوت پادشاه عربستان از حکام عرب برای شرکت در نشست سران عرب و آمریکای جنوبی

پادشاه عربستان در راستای درخواست برای برگزاری نشست «سران عرب و آمریکای جنوبی» نامه‌هایی رسمی به سران عرب ارسال و برای شرکت در نشست، از آن‌ها دعوت کرد.
کد خبر : 45867

به‌گزارش خبرنگار گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا به‌نقل از خبرگزاری رسمی امارات، «سلمان بن عبدالعزیز» پادشاه عربستان سه‌شنبه گذشته برخی رهبران کشورهای عربی و آمریکای جنوبی را برای برگزاری نشست سران در ریاض فراخوانده بود.


در این راستا، «محمد بن راشد آل‌مکتوم» معاون رئیس دولت امارات اعلام کرد: دعوت‌نامه‌ای از پادشاه عربستان دریافت کرده است که در آن از «خلیفه بن‌زاید آل‌نهیان» خواسته شده است تا در نشست «سران عرب و آمریکای جنوبی» شرکت کند.


این نشست قرار است روزهای 10 و 11 نوامبر (19 و 20 آبان) در ریاض برگزار شود.


شیخ «صباح الاحمد الصباح» امیر کویت، «عبد ربه منصور هادی» رئیس‌جمهوری مستعفی و فراری یمن و «عمر البشیر» رئیس‌‎‌جمهوری سودان از جمله شرکت‌کنندگان در این کنفرانس هستند.


پادشاهی عربستان با ارسال دعوتنامه برای رهبران کشورهای عربی به‌وسیله سفیران کشورهایشان در ریاض، خواهان حضور آنان در این نشست شده است.


«عبدالعزیز فایز» سفیر کویت در عربستان، «فیصل معلی» سفیر سودان در ریاض و «محمد آل جابر» سفیر یمن مکلف شدند که دعوت «سلمان» را به رهبران خود ابلاغ کنند.



انتهای پیام/

برچسب ها: پادشاه عربستان
ارسال نظر
هلدینگ شایسته