دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

همکاری نگار آذربایجانی و سحر صباغ سرشت در« فصل نرگس»

فیلم سینمایی « فصل نرگس» به نویسندگی و کارگردانی نگار آذربایجانی و تهیه‌کنندگی سحر صباغ سرشت در مسیر تولید قرار گرفت.
کد خبر : 45827

به گزارش گروه فرهنگی آنا و به نقل از مشاور رسانه‌ای فیلم سینمایی «فصل نرگس»، صباغ سرشت درباره ویژگی‌های این اثر می‌گوید: «فصل نرگس روایتی شهری محسوب می‌شود که با نقش‌های متعدد و متنوع و همچنین تکثر و تعدد لوکیشن، داستانی جذاب و پرکشش را از جنوبی‌ترین نقطه شهر تا شمالی‌ترین نقطه تهران روایت می‌کند.»


این تهیه‌کننده که پیش‌تر به‌عنوان بازیگر، مجری طرح، مدیر تولید، دستیار کارگردان و برنامه‌ریز در سینمای ایران فعالیت داشته است در خصوص فیلمنامه «فصل نرگس» می‌گوید: «ویژگی فیلمنامه این اثر برای من شکل روایی متفاوت قصه است. فیلمنامه سه قصه تو در تو را روایت می‌کند و هر قصه مستقل جذابیت‌های خود را دارد. در عین حال تاثیرات خود را روی قصه بعدی هم می‌گذارد و روایتی متفاوت را شکل می‌دهد که قطعا پر مخاطب هم خواهد بود.»


نگار آذربایجانی نویسنده و کارگردان «آیینه‌های روبرو» فیلمنامه اثر جدیدش را با عنوان قبلی «فصل اطلسی» به نگارش درآورد اما چون ساخت این اثر به فصل پاییز موکول شد و گل اطلسی در تابستان می‌روید، به «فصل نرگس» تغییر نام داد. این کارگردان درباره داستان فیلم تازه‌اش توضیح داده است:


««فصل نرگس» روایت آدم‌های معمولی‌ای است که در وانفسای امروز و در جهانی که میل به خودشیفتگی و خودمحوری دارد، شفافیت روح و ذهنشان را از دست نداده‌اند و مفهوم احساس خوشی ناشی از انسانیت و نوع دوستی را به درستی درک می‌کنند.


«فصل نرگس» در جزئیات خود داستان عشق است و دوستی با هم نوع، اما در تعریف کلی‌تر، هویت انسان‌ها را به چالش می‌کشد و اهمیت احترام به نفس زندگی را به مخاطب یادآوری می‌کند.»


در حال حاضر این فیلم در مرحله پیش تولید قرار دارد و گروه سازنده آن مشغول انتخاب بازیگران و عوامل پشت دوربین هستند. قرار است در این فیلم چند چهره جدید نیز به سینمای ایران معرفی شوند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته