دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 آبان 1394 - 09:35

عضو هیات علمی واحد شیراز، نفر اول انتخابات هیأت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان فارس شد

عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی شیراز، نفر اول معماری در هفتیمن دوره انتخابات هیأت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان فارس شد.
کد خبر : 45801

به گزارش خبرنگار آنا از شیراز، کل آرای کسب‌شده دکتر طاهره نصر در این دوره از انتخابات 1902 رأی بوده که این تعداد رأی در مقایسه با نفر اول در تهران اختلافی نزدیک به 500 رأی دارد.


وی دارای دکتری شهرسازی بوده و از سال 85 تا 93، عنوان پژوهشگر برتر را در دانشگاه آزاد اسلامی شیراز و استان فارس به خود اختصاص داده و در سال 86 علاوه بر پژوهشگر برتر واحد شیراز، مهندس برگزیده استان فارس در شاخه آموزش و پژوهش شده است.


همچنین وی دارای 4 کتاب با عنوان‌های معماری و شهرسازی شیراز در دوره پهلوی، از هنر و هنر اسلامی، جستاری در شهرسازی و معماری زندیه و تجلی حکمت در باب ایرانی است و 3 عنوان کتاب جدید هم در دست چاپ دارد.


در کارنامه علمی نصر، 93 مقاله چاپ شده در مجلات ISI، علمی پژوهشی، علمی ترویجی، علمی تخصصی و همایش‌های بین المللی و ملی، 4 عنوان طرح پژوهشی (مجری و همکار)، داور و مشاور 5 مجله علمی پژوهشی و بین المللی، عضو کمیته علمی و داور 6 همایش ملی و بین‌المللی و داوری پروژه‌های پژوهشی دانشگاهی و شهرداری به چشم می‌خورد.


به گزارش آنا، نصر توجه به هویت کالبدی شهر، ارتقای جایگاه مهندسان در جامعه، توجه به ترویج ضوابط مقرارت ملی ساختمان، توجه به ظرفیت‌های مغفول مانده مقررات ملی ساختمان در راستای ایجاد فرصت‌های شغلی برای مهندسان و تلاش برای پیگیری مطالبات مهندسی را از مهمترین اهداف خود در این دوره برشمرد.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته