دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

واگذاری خدمات پس از فروش مسکن مهر پرند به دانشجویان

سرپرست شرکت عمران شهر جدید پرند از اجرای طرح واگذاری خدمات پس از فروش مسکن‌مهر و نیز بخش پژوهشی فعالیت‌های شرکت عمران شهر جدید پرند به دانشجویان خبر داد.
کد خبر : 45798

به گزارش گروه اقتصادی آنا به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، علی‌اکبر طاهری با بیان اینکه از دیگر اقدامات شرکت عمران شهر جدید پرند ساخت فضای سبز، احداث فضاهای امنیتی شامل پاسگاه و پایگاه‌های مقاومت سازمان بسیج مستضعفان، ایجاد فضای فرهنگی، توسعه فضاهای درمانی و ... است، گفت: به عنوان مثال به سازمان انرژی اتمی پیشهاد داده‌ایم تا این سازمان در قبال دریافت زمین از شرکت عمران شهر جدید پرند، بیمارستان هسته‌ای در این شهر بسازد که با توجه به نزدیکی پرند به فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره)، می‌تواند در رشد و توسعه «گردشگری درمانی» اثرگذار باشد.


وی درباره برنامه‌ها و راهکارهایش برای تسریع در اجرای پروژه‌های عمرانی این شهر جدید افزود: اولویت ما در شرکت عمران شهر جدید پرند فعال‌سازی مضاعف پروژه‌هایی است که بالای ۹۰ درصد پیشرفت دارند.


سرپرست شرکت عمران شهر جدید پرند با بیان اینکه تکمیل آب، برق و گاز واحدهای مسکونی تکمیل بنا‌ شده، یکی دیگر از اولویت‌های این شرکت است، تصریح کرد: با توجه به نزدیکی سرما، تلاش داریم گازرسانی به واحدهای مسکن مهر پرند را تا قبل از رسیدن روزهای سرد سال به اتمام برسانیم.


طاهری با بیان اینکه قرار است برای هر پروژه معطل مانده، یک کارگروه متشکل از مهندسان جوان مستقر در سایت پروژه‌ها به همراه مشاوران آن پروژه تشکیل دهیم، ادامه داد: در این کارگروه‌ها تک‌تک پروژه‌های عمرانی فعال در شهر جدید پرند اعم از ساختمانی و ارتباطی بررسی می‌شود و پس از یافتن و رفع نقاط ضعف آن پروژه، به تکمیل طرح سرعت می‌بخشیم.


وی با تأکید بر لزوم سرعت بخشیدن به محوطه‌سازی در میان پروژه‌های ساختمانی مسکن مهر پرند، از همکاری گسترده شرکت عمران شهر جدید پرند با شهرداری پرند و تقویت آن برای اجرای پروژه‌های محوطه‌سازی و فضای سبز خبر داد و اظهار کرد: ۸ تا ۱۰ هزار واحد مسکن مهر پرند از نظر ابنیه تکمیل شده‌اند و تنها منتظریم تا زیرساخت‌ها و از جمله محوطه‌سازی آنها به پایان برسد که در این صورت واحدها را به متقاضیان تحویل خواهیم داد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته