دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
رئیس واحد بندرعباس:

دیدار با خانواده‌ شهدا، مفقودان، اسرا و جانبازان یک وظیفه دینی و ملی است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس با توجه به نقش ارزنده شهدا ، مفقودان، اسرا و جانبازان در تثبیت جایگاه انقلاب اسلامی گفت: دیدار و تکریم خانواده شهدا، مفقودان، اسرا و جانبازان یک وظیفه دینی و ملی است که باید با حضور و احترام به این عزیزان، قدرشناس و قدردان آنان باشیم.
کد خبر : 45743

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، مهدی باقری به مناسبت روز تجلیل از اسرای جنگ تحمیلی با چند تن از خانواده‌های جانبازان و آزادگان جنگ تحمیلی که با حضور سردار دانشمند مشاور استاندار در امور ایثارگران استان هرمزگان و حجت الاسلام حسن زارعی مدیر فرهنگی،اجتماعی این واحد دانشگاهی برگزار شد، دیدار و گفتگو کرد.


وی با توجه به توسعه برنامه‌های فرهنگی در دانشگاه، یکی از فعالیت و برنامه‌های مهم دانشگاه را دیدار با خانواده شاهد، جانبازان، آزادگان و ایثارگران عزیز به پاس قدردانی و قدرشناسی از این عزیزان به مناسبت های مختلف عنوان کرد و افزود: لازم است تا با حضور خود در کنار این قهرمانان همیشه جاوید تاریخ، حداقل دین کوچکی را نسبت به این عزیزان ادا کنیم.


این مسئول با بیان اینکه رشادت ها و ایثارگری شهدا و ایثارگران درس بزرگی برای جامعه اسلامی است، گفت: ارج نهادن و دیدار با ایثارگران و جانبازان موجب می شود تا با پی بردن به عمق ارزشها ی انقلاب اسلامی و به کار بستن آن به عنوان الگو در زندگی، کشور را به اهداف واقعی خود نزدیک سازد.


وی از آزادگان، ایثارگران و همه رزمندگان به عنوان قهرمانان به یادماندنی تاریخ یاد کرد و افزود: این افتخارات، سند روشنی است از همت، رشادت و مردانگی این عزیزان که جان خود را برای دفاع از شرف و ناموس این مرز وبوم در طبق اخلاص گذاردن.


باقری تاکید کرد: باید بیانات مقام معظم رهبری به عنوان فصل الخطاب در جامعه باشد تا دشمن نتواند از هیچ روزنه ای علیه انقلاب ، شهدا و آرمان های امام راحل(ره) سوء استفاده کند.


سردار دانشمند نیز در این دیدار آزادگان را قهرمانان ملی خواند که با مقاومت در مقام جور و زور ،توانستند ریشه صدامیان را نابود سازند .


وی یادآوری کرد که باید همیشه هوشیار و آگاه بود که دشمن لحظه ای برای از بین بردن نظام جمهوری اسلامی از پای نمی نشیند و لازم است تا گوش به فرمان رهبری تمام دسیسه های دشمن را نابود سازیم.


گفتنی است در این دیدار آزادگان نیز با بیان خاطرات خود از جبهه و جنگ از رشادت های رزمندگان اسلام گفتند و یادآوری نمودند که باید با همت دانشگاهیان این انقلاب و آرمان های آن حفظ و به نسل آینده انتقال یابد.


در پایان این دیدار رییس واحد بندرعباس با اهداء لوح سپاس از صبر و صلابت این عزیزان تشکر و قدردانی کرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته