دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 آبان 1394 - 15:27
در واحد اهواز و با حضور علوی‌فاضل

جلسات ممیزی رشته محل‌های دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان و ایلام برگزار شد

جلسه ممیزی رشته محل‌های دانشگاه‌های استان خوزستان و ایلام با حضور دکتر مجتبی علوی فاضل رئیس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی و هیات همراه و رؤسای واحدهای دانشگاهی این استان‌ها در واحد اهواز برگزار شد.
کد خبر : 45723

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، در این جلسات رشته محل‌های مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی بر اساس اعضای هیات علمی و امکانات هر واحد دانشگاهی مورد بررسی کارشناسانه و ارزیابی قرار گرفت.


رئیس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی گفت: مسئولان سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی با حضور در واحدهای استان‌ها با بررسی دقیق رشته‌های تحصیلات تکمیلی هر واحد دانشگاهی شرایط و امکانات آنها را بررسی می‌کنند.


دکتر مجتبی علوی فاضل یکی از اهداف این نشست‌ها در استان‌ها را احراز شرایط توسعه علمی تحصیلات تکمیلی در واحدهای دانشگاهی برشمرد و این برنامه را در راستای تضمین کیفیت آموزشی در دانشگاه آزاد اسلامی عنوان کرد و گفت: با برنامه‌ریزی انجام شده تا قبل از پایان آبان همه رشته‌های کارشناسی ارشد و دکتری واحدهای سراسر کشور ممیزی شده و نتیجه این بررسی ملاک تدوین دفترچه‌های آزمون‌های سال 95 است.


به گزارش آنا، جلسه ممیزی رشته محل‌های دانشگاه‌های استان‌های بوشهر، لرستان و کرمانشاه نیز با حضور رئیس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی و هیات همراه و رؤسای واحدهای دانشگاهی این استان‌ها فردا در واحد اهواز برگزار شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته