دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفت‌وگو با آنا

اکبر صادقی: بازی با تراکتور ماراتن سخت است/ هر دو تیم به سه امتیاز بازی نیاز دارند

مهاجم تیم ذوب آهن گفت‌: بازی مقابل تراکتور از حساسیت بالایی برخوردار است و نباید آنها را دستکم بگیریم.
کد خبر : 45657

اکبر صادقی هافبک ذوب آهن در خصوص دیدار دو تیم ذوب‌آهن و تراکتورسازی در تبریز، به خبرنگار ورزشی آنا گفت: «تراکتور از تیم های خوب لیگ برتر است و در دو هفته آخر نتایج خوبی کسب کرده است اما تیم ما هم شرایط خوبی دارد و تمام تلاشمان را می کنیم تا تراکتور را در خانه خودش شکست دهیم.»


مهاجم تیم فوتبال ذوب‌آهن ادامه داد: «در حال حاضر ذوب آهن وضعیت خوبی دارد و نسبت به فصل قبل نتایج بهتری کسب کرده است. ما فصل قبل تا نیم‌فصل لیگ در پایین جدول بودیم و نتایج خوبی نگرفته بودیم، اما اکنون شرایط‌ کاملاً متفاوت است.»


صادقی در ادامه افزود: «بازی مقابل تراکتور از حساسیت بالایی برخوردار است و نباید آنها را دستکم بگیریم. امیدوارم که بتوانیم با پیروزی از زمین بازی خارج شویم. هم اکنون هم تراکتور و هم تیم ما به سه امتیاز این بازی نیاز دارند.بازی در تبریز همیشه شرایط خاص خودش را دارد. این تیم در این چند سال جزو تیم‌های بالانشین جدول بود و بازی در خانه تراکتور سخت و دشوار خواهد بود.»


وی با بیان اینکه دیدار ذوب‌آهن مقابل تراکتورسازی به نوعی شبیه یک ماراتن سخت است درباره اینکه چه تیمی برنده این ماراتن خواهد شد خاطرنشان کرد: «تراکتورسازی با دو پیروزی اخیر در وضعیت خوبی قرار گرفته‌است و همین موضوع کار را سخت می‌کند. برنده این دیدار مشخص نیست اما به هرحال ما تمام تلاشمان را می کنیم تا با کسب نتایج خوب در این چند هفته در کورس قهرمانی قرار بگیریم.»


صادقی در پایان تاکید کرد: «با توجه به اینکه تراکتور در هفته های پایانی تهاجمی بازی کرد قطعا مقابل تیم ما هم به همین شکل به میدان خواهد کرد. شرایط میزبانی این تیم و حمایت هواداران کار را برای ما سخت خواهد کرد اما تیم ما هم با قدرت بازی خواهد کرد.»


انتهای پیام/

برچسب ها: تراکتور ذوب آهن
ارسال نظر
هلدینگ شایسته