دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 آبان 1394 - 11:30
پلیس فتا خبر داد

دستگیری دانش‌آموزی که به معلمش در شبکه‌های اجتماعی توهین می‌کرد

رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان گلستان از دستگیری شاگردی که اقدام به ایجاد مزاحمت و توهین به معلم خود در شبکه‌های اجتماعی کرده بود، خبر داد.
کد خبر : 45621

به گزارش گروه اجتماعی آنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس فتا، سرهنگ حبیب‌الله رجبلی در اظهار کرد: در پی وصول مرجوعه قضایی مبنی بر شکایت فردی دال بر ایجاد مزاحمت و توهین به وی، با تحقیقات به عمل آمده از شاکی و بررسی‌های مقدماتی مشخص شد فردی با ایجاد یک پروفایل در شبکه‌های اجتماعی اقدام به انجام این‌کار می‌کند.


وی افزود: در تحقیقات تکمیلی و بررسی‌های فنی و تخصصی محرز شد فردی اقدام به ایجاد این پروفایل‌ها و توهین و مزاحمت برای شاکی می‌کند که متهم احضار و پس از مواجه شدن با مستندات و ادله غیرقابل انکار لب به اعتراف گشوده و انگیزه خود از انجام این‌کار را انتقام‌جویی از شاکی که معلم سابقش است، اظهار کرد.


سرهنگ رجبلی تصریح کرد: در ادامه پرونده جهت سیر مراحل قضائی به دادسرای عمومی و انقلاب گرگان ارسال شد.


وی به شهروندان توصیه کرد: از بارگذاری و به اشتراک گذاشتن تصاویر و فیلم‌های شخصی در شبکه‌های اجتماعی خودداری کرده و در صورتی‌ که شخصی برای آنها مزاحمت ایجاد می‌کند از ادامه ارتباط و پاسخگویی اجتناب ورزیده و مکالمه را ادامه ندهند.


رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی گلستان در پایان از شهروندان خواست تا به هویت‌ها در فضای مجازی اعتماد نکنند و در صورت برخورد با موارد مشکوک آن را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس CYBERPOLICE.IR، بخش تماس با ما و یا از طریق شماره تماس‌های 2182421 و 2182282 گزارش کنند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته