دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در شورای سازمان سما به تصویب رسید

استفاده از استادکاران فنی و حرفه‌ای در آموزشکده‌های سما

در بیست و سومین جلسه شورای سازمان سما که با حضور دکتر حمید میرزاده برگزار شد، آیین‌نامه مالی این سازمان با اعمال تغییراتی به تصویب رسید.
کد خبر : 45602

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، بیست و سومین جلسه شورای سازمان سما با حضور رییس دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر سید احمد زرهانی، رییس سازمان سما و اعضای شورای سازمان سما در سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.


بررسی گزارش‌های مالی سال 1393 سازمان سما، آیین‌نامه مالی سازمان، آیین‌نامه چگونگی استفاده از استادکاران فنی و حرفه‌ای در آموزشکده‌ها و هنرستان‌های سما جهت تدریس دروس عملی، کارگاهی و آزمایشگاهی، آیین نامه چگونگی بورسیه و ادامه تحصیل اعضای هیئت علمی آموزشکده‌های فنی و حرفه‌ای سما، آیین نامه حق حضور در جلسات از جمله دستورات جلسه این نوبت شورای سازمان سما بود.


گفتنی است تمام دستورات بیست و سومین جلسه سازمان از سوی اعضا به تصویب رسید و تنها درخصوص چگونگی بورسیه و ادامه تحصیل اعضای هیئت علمی سما مقرر شد پس از طرح در کمیسیون دائمی شورای سازمان و جمع بندی نظرات کارشناسی، در دستور جلسه بعدی شورای سازمان قرار گیرد.


میرزاده در این جلسه با تسلیت ایام سوگواری اباعبدالله الحسین (ع) و ضمن تشکر از زرهانی و مهندس ابریشمی نیا به سبب تلاش در زمینه انسجام بخشی مالی و اداری میان سازمان سما و دانشگاه آزاد اسلامی، بر کالبد شکافی و آسیب شناسی مسائل مالی گذشته به منظور اتخاذ تصمیم‌ها و راهکارهای اصولی و منطقی مالی و اداریِ آتی تاکید کرد.


رییس دانشگاه آزاد اسلامی بررسی عوامل کاهش اندوخته سال 93 و ارائه گزارش عمل‌کرد فیزیکی سازمان سما را برای طرح در جلسه بعدی شورای سازمان سما تعیین و مقرر کرد.


در پایان میرزاده با اشاره به وجود مراجع متعدد نظارتی در دانشگاه آزاد اسلامی، انتخاب هیئت های نظارتی به منظور نظارت بر امور آموزشکده‌ها و مدارس سازمان سما در کنار روسای شوراهای سیاست‌گذاری استان ها را، به رئیس سازمان سما پیشنهاد کرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته