دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفت‌وگو با آنا

میلادکمندانی: یک بار دیگر ملوان را شکست می‌دهیم/ طلسم المپیک را با خاکپور می‌شکنیم

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اگر چه در بازی با سیاه‌جامگان با بدشانسی شوتم تبدیل به گل نشد اما در بازی با ملوان یکی‌ از گلزنان پرسپولیس خواهم بود.
کد خبر : 45566

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، یکی از بازیکنان جوان و آینده‌دار پرسپولیس در دو سال گذشته که بدون کوچک‌ترین حاشیه‌ و اعتراضی سرش به کار خودش گرم بوده و امسال موفق شده به ترکیب اصلی تیم اضافه شود، میلاد کمندانی است. او در لیگ‌های سیزدهم و چهاردهم فقط تمرین کرد و بیشتر برای تیم امید پرسپولیس بازی می‌کرد اما امسال توانست نظر مثبت برانکو را جلب کند. او حتی موفق شد نظر محمد خاکپور را در تیم امید جلب کند و به یکی از مهره‌های تاثیرگذار این تیم در قهرمانی رقابت‌های غرب آسیا تبدیل شود.


وی که در دیدار برابر سیاه‌جامگان با یک شوت دیدنی می‌توانست زننده گل سوم سرخ‌پوشان شود، در مورد دیدار پرسپولیس برابر ملوان به خبرنگار ورزشی آنا، گفت: «خدا را شکر می‌کنم که توانستیم پس از دو امتیازی که در بازی با صبای قم در ورزشگاه آزادی از دست دادیم در بازی هفته گذشته برابر سیاه‌جامگان به یک پیروزی خوب و با ارزش دست یابیم و روحیه خوبی را به درون تیم تزریق کنیم. این پیروزی باورهای ما را قوی‌تر کرد که بتوانیم در ادامه فصل سه امتیازهای بیشتری را جمع کنیم. فردا با ملوان بازی داریم و شک نکنید که با تمام قوا در این بازی به میدان می‌رویم تا برنده این بازی خانگی شویم.»


کمندانی افزود: «به پیروزی مقابل ملوان نیاز داریم چرا که می‌خواهیم از لحاظ روحی در شرایط بسیار خوبی قرار بگیریم و با روحیه بالایی به مصاف استقلال برویم. متاسفانه شروع خوبی را در رقابت‌های این فصل نداشتیم و در حالی که داشتیم آماده می‌شدیم تا با ارائه بازی‌های بسیار خوب جبران امتیازات از دست رفته را بکنیم اسیر حادثه ناگوار درگذشت هادی نوروزی شدیم. این موضوع تاثیرات روحی بدی روی تیم گذاشت ولی به مرور زمان به روزهای خوب‌مان برگشته‌ایم و بچه‌ها روحیه‌شان را به دست آورده‌اند تا در این فصل عملکرد به مراتب بهتری را نسبت به فصل گذشته به دست آوریم.»


هافبک پرسپولیس در ادامه خاطرنشان کرد: «ان‌شاء‌الله در بازی فردا مقابل ملوان بتوانیم با ارائه یک بازی هماهنگ و یکدست برنده بازی شویم. در این بازی همچون گذشته نیازمند حمایت هواداران‌ خونگرم تیم هستیم چرا که بدون آنها پیروزی لذت زیادی ندارد. این را هم می‌دانیم که ملوان تیم بسیار خوبی است و با حضور مربی خوبی چون حمید استیلی به راحتی تسلیم ما نمی‌شود. بنابراین با دقت و ظرافت خاصی مقابل این تیم بازی می‌کنیم و امیدواریم که بتوانیم خواسته‌های برانکو را به درستی در زمین پیاده کنیم تا با کسب 3 امتیاز این دیدار به طور کامل از نیمه دوم جدول جدا شویم.»


کمندانی در مورد ماندن خاکپور در تیم ملی امید و شانس این تیم برای شکستن طلسم صعود به المپیک بیان داشت: «تردید نداشته باشید که اگر من یکی از بازیکنان تیم ملی امید در دور پایانی مرحله مقدماتی انتخابی فوتبال المپیک در آسیا باشم به همراه دیگر بازیکنان تیم حداکثر تلاش‌مان را خواهیم کرد تا تیم ملی راهی المپیک شود. بازیکنان تیم امید آنقدر پتانسیل بالایی دارند که به راحتی می‌توانند توپ را در زمین به گردش در بیاورند و یکایک حریفان را از پیش رو بردارند. خوشحالم که این اتفاق با محمد خاکپور رخ می‌دهد چرا که با ارتباط بسیار خوبی که با بازیکنان تیم ایجاد کرده و با قهرمان کردن تیم در رقابت‌های غرب آسیا نشان داد در بازی‌های انتخابی تیم‌های آسیایی در قطر هم می‌تواند تیم ملی را به المپیک 2016 ریودوژانیرو برساند.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته