دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

اعلام آمادگی شرکت ملی پالایش و پخش برای تامین سوخت در صورت بروز زمستان بسیار سرد

مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران با اشاره به نامه سازمان مدیریت بحران کشور درباره احتمال وقوع زمستان بسیار سرد در کشور گفت: ذخیره‌سازی مورد نیاز برای فصل زمستان انجام شده و هیچ گونه کمبودی وجود ندارد.
کد خبر : 45502

به گزارش گروه اقتصادی آنا و به نقل از شانا، عباس کاظمی افزود: امسال با توجه به وارد مدار شدن فازهای جدید پارس جنوبی و تزریق گاز به شبکه شاهد امنیت پایدار انرژی خواهیم بود.


وی ادامه داد: برنامه‌ریزی لازم برای تامین سوخت نیروگاه ها از سوی وزارت نفت انجام‌شده و نیروگاه‌ها با کمبود سوخت مواجه نخواهند بود.


کاظمی همچنین با بیان اینکه کشورهای ژاپن و کره جنوبی علاقه‌مند به حضور در طرح‌های توسعه پالایشگاه های کشورمان هستند، گفت: با کشورهای اسپانیا، برزیل و هند به منظور خرید پالایشگاه های جدید نفت مذاکراتی با هدف تامین امنیت انرژی انجام شده است که یکی از سیاست‌های نفتی ایران در پساتحریم خواهد بود.


مدیر عامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران افزود: تولید بنزین کشور به زودی با بهره‌برداری از چند طرح توسعه پالایشی افزایش خواهد یافت و پالایشگاه‌های اصفهان، لاوان و بندر عباس بنزین را با بالاترین کیفیت تولید خواهند کرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته