دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

توصیه برانکو به پرسپولیسی‌ها برای دربی

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با اعلام تعطیل کردن تمرین این تیم در روز شنبه توصیه هایی را به بازیکنان داشت و تاکید کرد که فعلا تمرکزشان را برای دیدار با ملوان بگذارند و از تعطیلی پیش رو استفاده کنند.
کد خبر : 45485

به گزارش گروه رسانه های دیگر خبرگزاری آنا به نقل از مهر، سرخپوشان به جهت فشردگی مسابقات و زمان کم برای استراحت و تمرینات فشرده، مجبور بودند در روز تاسوعای حسینی تمرینات خود را پیگیری کنند. بخش هایی از این تمرین را از نظر می‌گذرانید:
* مارکو مربی بدنساز تیم یک ساعت پیش از آغاز تمرین، موانع و نشانه‌های تمرینات امروز را در زمین قرار داد.
* بازیکنان که حدود یک ساعت قبل از تمرین در ورزشگاه و رختکن حضور یافته بودند، دقایقی پیش از آغاز تمرین در زمین چمن حاضر شدند و به قدم زدن و کار با توپ مشغول شدند.
* برانکو به همراه دستیارانش؛ کریم باقری، مصطفی قنبرپور، ایگور پانادیچ، مارکو استیلینوویچ، اصغر نیک سیرت و در غیاب آندره پانادیچ از ساعت ۱۰:۳۵ با صدای سوت بازیکنان را گرد هم آورد و دقایقی برای آنها به صحبت پرداخت.
* ایوانکوویچ خطاب به بازیکنان گفت: بعد از تمرین امروز زمان لازم برای استراحت را در اختیار دارید و سعی کنید از این زمان نهایت استفاده را برده و تمرکز خود را تنها به بازی با ملوان معطوف کنید و ذهن خود را به دربی و دیگر مسائل نکشانید. وی در ادامه، بخش‌های مختلف تمرین را برای بازیکنان تشریح کرد.
* سپس بازیکنان در اختیار مارکو قرار گرفتند و در میانه زمین به گرم کردن پرداخته و بدن‌ها را آماده تمرینات امروز کردند.
* برانکو با کاورهای رنگی، بازیکنان را برای مراحل بعدی تمرین تفکیک کرد.
* دوهای کوتاه و سرعتی و عبور از موانع در دستور کار بازیکنان قرار گرفت.
فوتبال تحت فشار
* بخش بعدی تمرین، بازی تحت فشار در دو گروه و هرگروه شامل سه تیم سه نفره شد و بازیکنان در محوطه محدودی کار کردند. فوتبال تحت فشار به صورت ضربات آزاد آغاز شد و در ادامه با دو ضربه ادامه یافت.
* پس از آن بازیکنان برای نفس‌گیری یک دقیقه‌ای آزاد شدند و بعد از آن در بخش دیگری از زمین، فوتبال هدفمند و مرور تاکتیک‌های تیمی را در برنامه داشتند و برانکو در هر حرکت تیمی، نکات لازم را به بازیکنان منتقل می‌کرد.
* تنه به تنه شدن بازیکنان و عبور از موانع زیر نظر کادر فنی انجام شد.
* مهدی طارمی با هماهنگی کادر فنی برای حضور در مراسم سوگواری در شهر خود و رامین رضائیان، غایبان تمرین امروز بودند.
* مایکل اومانا به همراه میثم علیپور، پزشک تیم تمرینات ویژه‌ای را انجام داد.
* محمود خوردبین سرپرست سرخپوشان در کنار زمین، کلیه امور تیم و بازیکنان را زیر نظر داشت.
* دروازه‌بان‌ها با ایگور، تمرینات فشرده‌ای را انجام دادند و در این تمرینات سوشا با آمادگی کامل درخشش خاصی از خود نشان داد.
* حضور اصحاب رسانه و هواداران در تمرین امروز آزاد بود.
انواع تاکتیک ها
* مرور کارهای تاکتیکی و ضربه به سمت دروازه از سوی برانکو برای بازیکنان تشریح و اجرا شد و بازیکنان به شکل‌های مختلف گلزنی می‌کردند.
* فوتبال در زمین بزرگ با تذکرات مکرر برانکو همراه شد و بازیکنان پس از آن به دویدن و سردکردن بدن‌ها پرداخته و راهی رختکن شدند.
* جری بن سون که اولین بازیکنی که برای آغاز تمرین امروز به زمین آمده بود، در پایان تمرین به همراه مرتضی قدیمی پور به زدن شوت و پنالتی پرداخت.
* میلاد کمندانی، امید عالیشاه، علی علیپور، سید علی فاطمی، احمد نورالهی هم پس از تمرین، به ضربات ایستگاهی به سمت دروازه ایمان صادقی مشغول شدند و سوشا مکانی با ایگور کار کرد.
* ‌گفتنی است؛ تمرین بعدازظهر جمعه و روز شنبه تیم فوتبال پرسپولیس تعطیل خواهد بود و بازیکنان از ساعت ۱۶ روز یکشنبه تمرینات خود را پشت درهای بسته برگزار می‌کنند و پس از آن راهی هتل می‌شوند تا برای دیدار روز دوشنبه برابر ملوان آماده باشند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته