دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

توقف نامداران اروپا در شب پیروزی منچسترسیتی

دور رفت مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا با پیروزی منچسترسیتی و توقف منچستریونایتد و یوونتوس به پایان رسید.
کد خبر : 45327

به گزارش خرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، 8 دیدار پایانی دور رفت مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در حالی به پایان رسید که در حساس‌ترین مسابقه انجام شده، در گروه A پاری سن ژرمن صدرنشین لیگ فرانسه نتوانست رئال مادرید صدرنشین لیگای اسپانیا را شکست دهد. در این دیدار که پرس، رئیس رئال و خلیفه رئیس تیم فرانسوی در جایگاه ویژه بودند دو تیم به تساوی بدون گل رضایت دادند.


در این دیدار رئال چند بازیکن اصلی خود از جمله خامس رودریگز، لوکا مودریچ و کریم بنزما را در ترکیب اولیه خود قرار نداده بود و چندان هم صاحب موقعیت جدی نشد تا دو تیمی که در دو بازی قبلی خود پیروز شده بودند در این دیدار به تساوی رضایت بدهند و دروازه خود را همچنان بسته نگه دارند. حساسیت بالای این دیدار روی کیفیت کار بازیکنان تاثیر گذاشته بود و در زیر بارش باران موقعیت‌های گل زیادی روی دروازه‌ها خلق نشد. در دیگر بازی این گروه تیم مالمو سوئد مقابل شاختار اوکراین به پیروزی یک بر صفر رسید تا نخستین برد خود را در دور رفت کسب کند.برای مالمو، مارکوس روزنبرگ دردقیقه 17 گلزنی کرد.


در گروه B تیم زسکا مسکو در سرمای ۲- درجه این شهر میزبان منچستر یونایتد بود که رویارویی این دو تیم با حساب یک بر یک به پایان رسید. سیدو دومبیا در دقیقه ۱۵ دروازه یونایتد را باز کرد ولی در دقیقه ۶۵ بازی آنتونیو مارسیال با یک ضربه سر شیرجه‌ای کار را به تساوی کشاند.ضمن اینکه در دقیقه 14 رومان ارمنکو یک پنالتی را برای زسکا از دست داد. دیگر دیدار این گروه را وولفسبورگ برابر آیندهوون برگزار کرد و این بازی را ۲ بر صفر برنده شد. برای نماینده ژرمن‌ها باس‌دوست در دقیقه 46 و مکس کروزه در دقیقه 56 گلزنی کرد.


تیم اتلتیکو مادرید از گروه C این رقابت‌ها میزبان آستانه قزاقستان بود و با پیروزی ۴ بر صفر مقابل این تیم ۶ امتیازی شد. برای نماینده اسپانیا سائول در دقیقه 23، جکسون مارتینز در دقیقه 29، اولیور تورس در دقیقه 63 و ده‌دچکو در دقیقه 89 گل به خودی گلزنی کرد. بنفیکا که با ۶ امتیاز در صدر جدول این گروه قرار داشت در خانه گالاتاسرای ترکیه به میدان رفت و با قبول شکست ۲ بر یک دست خالی استانبول را ترک کرد. برای ترک‌ها سلچوک اینان از روی نقطه پنالتی و لوکاس پودولسکی در دقیقه 33 گلزنی کرد و تک گل بنفیکا را نیکلاس گایتان در دقیقه 2 وارده دروازه میزبان کرد.


در گروه D منچستر سیتی و سویا در ورزشگاه اتحاد برابر هم صف آرایی کردند که شاگردان پیگرینی برابر رقیب سرسخت خود در دقیقه ۹۰ پیروز شدند. برای شاگردان پیگرینی عادل رامی (گل به خودی) در دقیقه 36 و کوین دی‌بروین در دقیقه 90 گلزنی کرد و تک گل سویا را کونوپلیانکا در دقیقه 30 به ثمر رساند. یوونتوس نیز میزبان مونشن گلادباخ بود که با تساوی بدون گل برابر این تیم نتوانست سومین برد متوالی خود در این رقابت‌ها را کسب کند.


نتایج دیدارهای برگزار شده به شرح زیر است:


گروه A


* پاریسن ژرمن صفر - رئال مادرید صفر
* مالمو یک - شاختار صفر


جدول رده‌بندی گروه A
۱- رئال مادرید ۷ امتیاز
۲- پاریسن ژرمن ۷ امتیاز
۳- مالمو ۳ امتیاز
۴- شاختار بدون امتیاز


گروه B


* زسکا مسکو یک - منچستر یونایتد یک
* وولفسبورگ ۲- آیندهوون صفر


جدول رده‌بندی گروه B
۱- وولفسبورگ ۶ امتیاز
۲- زسکا مسکو ۴ امتیاز
۳- منچستر یونایتد ۴ امتیاز
۴- آیندهوون ۳ امتیاز


گروه C


* اتلتیکو مادرید ۴ - آستانه صفر
* گالاتاسرای ۲ - بنفیکا یک


جدول رده‌بندی گروه C
۱- اتلتیکو مادرید ۶ امتیاز
۲- بنفیکا ۶ امتیاز
۳- گالاتاسرای ۴ امتیاز
۴- آستانه یک امتیاز


گروه D


* منچستر سیتی ۲ - سویا یک
* یوونتوس صفر - مونشن گلادباخ صفر


جدول رده‌بندی گروه D
۱- یوونتوس ۷ امتیاز
۲- منچستر سیتی ۶ امتیاز
۳- سویا ۳ امتیاز
۴- مونشن گلادباخ یک امتیاز


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته