دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

صدر جدول آبی ماند/ استقلال روی نوار تساوی‌

هفته نهم لیگ برتر فوتبال ایران با تساوی استقلال تهران و اولین پیروزی نفت تهران به پایان رسید.
کد خبر : 45307

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، تیم فوتبال استقلال در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف استقلال خوزستان رفت که این بازی در پایان با تساوی یک بر یک به پایان رسید. عقیل کعبی در دقیقه ۳۸ برای مهمان گلزنی کرد و پروپجیچ هم در دقیقه ۴۴ کار را به تساوی کشاند.


استقلال با این تساوی ۱۸ امتیازی شد و در صدر جدول باقی ماند. سپاهان با ۱۶ امتیاز در رده دوم قرار دارد. استقلال خوزستان نیز با همین تعداد امتیاز در رده سوم ایستاده است.


نفت تهران در ورزشگاه تختی میزبان راه آهن تهران بود که این دیدار در نهایت با برتری دو بر صفر نفت به پایان رسید تا شاگردان منصوریان اولین پیروزی خود را در این فصل تجربه کنند. وحید امیری در دقیقه 24 و ارسلان مطهری در دقیقه 89 گل‌های نفت را به ثمر رساندند. این نخستین پیروزی شاگردان منصوریان در فصل جدید بود.


در دیگر دیدار امروز ذوب آهن اصفهان و گسترش فولاد تبریز در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به تساوی بدون گل رسیدند. شاگردان گل‌محمدی با این نتیجه 15 امتیازی شدند و گسترشی‌ها هم 13 امتیازی شدند.


همچنین صبای قم میزبان فولاد خوزستان بود که در نهایت توانست 2 بر یک این تیم را شکست دهد. برای صبا در این دیدار امیرحسین صادقی در دقیقه 64 و محمدقاضی در دقیقه 82 گلزنی کردند و تک گل فولاد را ساسان انصاری در دقیقه 22 به ثمر رساند.


در آخرین بازی امروز نیز پدیده موفق شد تیم بحران‌زده استقلال اهواز را در خانه‌اش با نتیجه 3 بر 2 مغلوب کند تا اولین تجربه علی حنطه روی نیمکت آبی‌های اهوازی ثمری برای‌شان نداشته باشد. یونس شاکری در دقیقه 38 و مهدی یوسفی در دقایق 58 و 62 زنندگان گل‌های پدیده بودند و سعید سالارزاده در دقیقه 39 و فرزاد آشوبی در دقیقه 64 از روی نقطه پنالتی برای استقلال اهواز گلزنی کردند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته