دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 دی 1398 - 17:26
موسوی در مراسم معارفه مدیر گزینش دانشگاه آزاد کردستان:

گزینش دانشگاه آزاد اسلامی با نگاه اعتقادی و جامع نگر اهداف خود را تعقیب می‌کند

رئیس مرکز گزینش دانشگاه آزاد اسلامی گفت: گزینش دانشگاه آزاد اسلامی با نگاه اعتقادی، جامع نگر، دقیق و صبورانه اهداف خود را تعقیب می‌کند.
کد خبر : 452676
636868713849063956_mdس.jpg

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، مراسم معارفه و تکریم مدیر گزینش دانشگاه آزاد اسلامی استان کردستان با حضور سیدمجید موسوی مشاور و رئیس مرکز گزینش دانشگاه آزاد اسلامی در واحد سنندج برگزار شد.


موسوی در این مراسم با اشاره به افزایش آمار جذب دانشجو در واحدها و مراکز آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی در سراسر کشور در مقایسه با سنوات گذشته، گفت: این اتفاق بیانگر اعتماد مردم کشور به روند مدیریتی فعلی دانشگاه آزاد اسلامی است.


وی دوره فعلی در روند رشد انقلاب اسلامی را با تأکید بر برهه صدور بیانیه گام دوم و تبیین رئوس آن در بیان مقام معظم رهبری و ولی فقیه زمان، دورانی حساس قلمداد کرد و مسئولیت جامعه دانشگاهی در راستای تولید علم، تحقق خلاقیت و گسترش فناوری بدون اتکاء به غرب و تکیه بر ظرفیت‌های درونی و بومی را بیش از پیش مهم ارزیابی کرد.


مشاور و رئیس مرکز گزینش دانشگاه آزاد اسلامی، رشد منحنی تحول علمی و فناوری کشور را در طول چهل ساله عمر انقلاب اسلامی در ذیل زعامت امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری قابل توجه دانست و قبول مسئولیت سنگین با جدیت بیشتر جامعه دانشگاهی را در این برهه رسالت این نهاد پیشرو دانست.


وی رسالت گزینش را به‌عنوان یکی از نخستین نهادهای مقدس مورد تأیید امام راحل(ره) و مرکز توجه مقام معظم رهبری در سه حوزه عمل اعضای هیئت علمی، کارکنان و دانشجویان، تأمین فضای سالم و مطلوب برای رشد و کسب موفقیت‌های برتر عنوان کرد.


موسوی اظهار کرد: تلاش در گزینش با دو محور تعامل سازنده با سایر بخش‌های دانشگاه و اتخاذ روش‌های جدید علمی و معرفتی، ضامن موفقیت‌های آتی در تعقیب اهداف سازمانی خواهد بود.


وی گزینش کارکنان و صلاحیت اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی، دستیابی به اهداف و عمل به مأموریت گزینش را با نگاه اعتقادی، جامع نگر، دقیق و صبورانه به تأسی از آموزه‌های دینی و تعالیم ائمه معصومین (ع) و تبعیت از نقشه راه ترسیمی در گام دوم انقلاب اسلامی را متضمن توفیق در مدیریت انقلابی و جهادی فعلی در دانشگاه آزاد اسلامی ارزیابی کرد.


موسوی در این نشست با قدردانی از خدمات ارزنده غلامحسین رازانی مدیر پیشین گزینش و رئیس کارگروه بررسی صلاحیت‌های عمومی دانشگاه آزاد اسلامی استان کردستان، محمد امیری اندی را به عنوان مدیر جدید گزینش در دانشگاه آزاد اسلامی استان کردستان منصوب و معرفی کرد.


انتهای پیام/4118/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته