دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 مهر 1394 - 16:16

ثبت اطلاعات آزمایشگاه‌ها و کارگاه‌های مرکز گیلان غرب در سامانه آزمایشگاه‌های همکار آزاد

دانشگاه آزاد اسلامی مرکز گیلان غرب اطلاعات آزمایشگاه‌ها و کارگاه‌های خود را در سامانه آزمایشگاه‌های همکار آزاد (سا‌ها) دانشگاه آزاد اسلامی ثبت کرد.
کد خبر : 45246

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مرکز گیلان غرب گفت: در راستای تأکیدات رئیس دانشگاه آزاد اسلامی درباره اجرای طرح سامانه آزمایشگاه‌های همکار آزاد (سا‌ها) در سراسر کشور، این واحد دانشگاهی با دارا بودن آزمایشگاه‌ها و کارگاه‌های پیشرفته و فعال در رشته‌های مهندسی برق الکترونیک و الکتروتکنیک اقدام به ثبت اطلاعات کارگاه‌ها و آزمایشگاه‌های این واحد دانشگاهی در سایت سامانه آزمایشگاه‌های همکار آزاد (سا‌ها) کرده است.


دکتر فرهان گل کارمنش افزود: ایجاد سا‌ها به درآمدزایی واحدهای دانشگاهی کمک شایانی می‌کند، به طوریکه واحد‌های دانشگاهی می‌توانند با فرهنگ سازی مناسب از امکانات خود به بهترین شکل ممکن بهره‌برداری کرده و با استفاده بهینه از دستگاه‌ها و تجهیزات خود به عنوان نخستین قدم در درآمدزایی غیر شهریه‌ای حرکت کرده و بتوانند تولید ثروت کنند.


وی گفت: اتصال آزمایشگاه‌ها و کارگاه‌ها به‌صورت جامع به یکدیگر در سا‌ها باعث صرفه‌جویی و جلوگیری از خریدهای تکراری در واحدهای دانشگاهی همجوار و تجهیز آزمایشگاه‌ها و کارگاه‌ها در زمینه تحقیقاتی و پژوهشی خواهد شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته