دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 مهر 1394 - 15:35
انتصاب در استان بوشهر

سرپرست جدید مرکز جم معرفی شد

مراسم تکریم و معارفه رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی مرکز جم با حضور جمعی از مسئولان و مدیران مراکز و واحدهای دانشگاهی استان بوشهر برگزار شد.
کد خبر : 45244

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از بوشهر؛ رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر در این مراسم با تأکید بر اینکه شهرستان جم از ظرفیت‌های بسیار بالایی برخوردار است، اظهار کرد: وجود شهرک‌های بزرگ صنعتی و تولیدی، همجواری با منطقه پارس جنوبی به عنوان قطب انرژی کشور و جهان بستری مناسب برای اجرای اهداف دانشگاه است که باید به نحو مطلوب از آن بهره برد.


قیصری با بیان اینکه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی در هر پست و مقامی ارزش است، گفت: صرفنظر از اینکه ما کجای هرم اداری هستیم، در سمت مدیر ارشد، مدیر میانی یا در سطح سرپرست، مسلماً مسئول اعمال و رفتار خود و اطرفیان و تأثیر آن بر جامعه هستیم.


وی به مفهوم مدیر در دنیای امروز اشاره کرد و افزود: مدیریت، تنها یک هنر مبتنی بر توانمندی‌های فردی نیست؛ هر چند که ویژگی‌های شخصی در مدیریت بسیار حائز اهمیت‌اند اما در دنیای امروز، مدیریت یک علم رو به رشد به شمار می‌رود که آموختنی است.


قیصری با تأکید بر مشورت پذیری از اطرافیان ادامه داد: یک مدیر خوب، کسی نیست که خودش همه کار‌ها را انجام دهد، بلکه مدیر خوب کسی است که بتواند افراد مناسب را جذب و اندک اندک کار‌ها را به آنان محول کند و خودش به کارهای مهم‌تر و جدید‌تر و نیز نظارت عالیه بپردازد.


وی با تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان و ۷۲ تن از یاران باوفایشان اظهار کرد: ترویج فرهنگ عاشورا و تبین قیام امام حسین (ع) در دانشگاه بسیار مهم و ضروری است.


قیصری با بیان اینکه حرکت عاشورای حسینی (ع) تبلور عینی یک الگوی رهبری موفق و مؤثر است گفت: نهضت عاشورا در مباحث مدیریتی و ادارهٔ جامعه الگوی بسیار خوب و مناسبی است.


دبیر هیأت امنای استان بوشهر ادامه داد: از آنجا که اصلاح فرد و جوامع از کژی‌ها و انحرافات خواستهٔ باطنی هر انسان آزاده و کمال جویی است، دانشگاه با الگو برداری از قیام عاشورا می‌تواند به مقولهٔ انسان سازی برسد همانگونه که حضرت امام خمینی (ره) تأکید داشتند که یکی از وظایف مهم دانشگاه انسان‌سازی است.


قیصری رمز موفقیت دانشگاه را در برقراری صفا، صمیمیت، همدلی، همفکری، مشورت گرایی، انتقاد پذیری، صداقت و امانتداری عنوان کرد و افزود: حاشیه و تشنج دانشگاه را از آرمان و هدف اصلی خود دور می‌کند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر با تأکید بر اهمیت مباحث فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی در دانشگاه اظهار کرد: با توجه به وضعیت موجود باید حوزه‌های فرهنگی و دانشجویی بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد تا بتوانیم پاسخی مناسب برای قشر دانشجو داشته باشیم.


وی دانشگاه را بستری مناسب برای رشد و بالندگی جوانان دانست و بیان داشت: باید در دانشگاه محیطی آرام و در عین حال پر جنب و جوش ایجاد کنیم.


قیصری رمز موفقیت دانشگاه را در برقراری صفا، صمیمیت، همدلی، همفکری، مشورت گرایی، انتقاد پذیری، صداقت و امانتداری عنوان کرد و افزود: حاشیه و تشنج دانشگاه را از آرمان و هدف اصلی خود دور می‌کند.


در ادامه این مراسم مسعود دهدشتی سرپرست واحد دشتستان نیز بیان کرد: جوانان و دانشگاهیان باید به علاوه بر تسلط بر مسائل علمی و تکنولوژی روز جهان بر مسائل فرهنگی و مذهبی که لازمه وجودی هر انسان است نیز بخوبی آگاه باشند.


دهدشتی با بیان اینکه پست‌ها امانت در دست مدیران است، افزود: تلاش و زحمات دوران ۵ ساله محمد کارگر سرپرست پیشین مرکز جم را ارج می‌نهیم و از خداوند منان توفیق روزافزون را خواستاریم.


وی ادامه داد: با‌ شناختی که از شایستگی‌ها و لیاقت‌های کارگر داریم مطمئنا در سنگر دیگری توانایی خود را به عرصه ظهور رسانده و آماده خدمت رسانی به نظام آموزشی کشور در دانشگاه آزاد اسلامی است.


در پایان این مراسم دکتر قیصری با قدردانی ویژه از کارگر آرزوی بهروزی برای ایشان، مهندس جلیل عظیم‌پور را به عنوان سرپرست جدید مرکز جم معرفی کرد.


عظیم‌پور عضو هیأت علمی گروه کامپیو‌تر واحد بوشهر و از مسئولیت‌های وی می‌توان مدیر گروه آموزشی رشته‌های کامپیو‌تر، نرم افزار، فناوری اطلاعات؛ رئیس دانشکده فنی مهندسی واحد بوشهر، مدیر فناوری اطلاعات واحد بوشهر، مدیر مرکز رشد و فناوری اطلاعات واحد بوشهر، مدیر پژوهشی و فناوری اطلاعات و....را نام برد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته