دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

باشگاه استقلال ایمیل وکیل استراماچونی را منتشر کرد+ عکس

باشگاه استقلال برای صحت ادعای خود درباره استراماچونی ایمیل ارسالی از سوی این سرمربی را منتشر کرد.
کد خبر : 452433
استراماچونی-به-بازی-برابر-شاهین-می-رسد؟.jpg

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا از سایت استقلال، با توجه به القای شبهه توسط استراماچونی و اتهام بزرگی که ایشان نسبت به اسناد منتشر شده توسط باشگاه استقلال وارد کرده، جهت تنویر افکار عمومی مشخصات ایمیل دریافتی (به همراه تصویر) در زیر منتشر شده است:


تاریخ دقیق ارسال ایمیل شروط یازده‌گانه استراماچونی توسط وکیل ایشان: یکشنبه ۲۲ دسامبر ۲۰۱۹ (اول آذر ۱۳۹۸) ساعت: هشت و دوازده دقیقه صبح


ارسال کننده: اتوره مازیلی، وکیل استراماچونی


گیرنده از طرف باشگاه استقلال: حامد افضلی (مسئول بین‌الملل که تمامی مکاتبات بین‌المللی از طریق ایشان انجام شده است.)


امیر سلطانی (مشاور) رونوشت به خانم سوسانا اِن جی، وکیل رسمی باشگاه استقلال، استراماچونی، دستیارانش و دو وکیل دیگر استراماچونی


از ۱۱ نوامبر (۲۰ آبان) تا ۲۲ دسامبر (اول آذر) سال جاری ۱۹ ایمیل از طریق وکیل استراماچونی و نشانی ایمیل‌شان برای باشگاه استقلال ارسال و دریافت شده است.


تصویر ایمیل ارسالی نماینده سرمربی استقلال را در زیر ببینید:



به گزارش آنا، شب گذشته سایت باشگاه استقلال  نامه‌ای از سوی وکیل استراماچونی که دارای ۱۱ شرط است را منتشر کرد، در آن نامه استراماچونی خواسته‌هایی شامل کاهش مدت قرارداد، پرداخت کل مبلغ قرارداد پیش از اتمام فصل، تهیه بلیت رفت و برگشت بیزینس برای سرمربی و خانواده‌اش، بلیت اکونومی برای دستیاران، استراماچونی پرداخت اجاره آپارتمان‌های سرمربی و دستیارانش تا خرداد سال آینده، مبلغ خالص ۹۰۰ هزار یورو برای نقل و انتقالات زمستانی، پرداخت حقوق معوقه بازیکنان و تعهد برای پرداخت مطالبات بعدی و ... مطرح کرده بود. بلافاصله بعد از این انتشار این نامه، استراماچونی هم به این موضوع واکنش نشان داد و گفت مدیران استقلال دروغ می‌گویند و قصد دارند من را مقابل مردم قرار بدهند. 


این حواشی و اختلافاتی که بین سرمربی ایتالیایی استقلال و باشگاه به وجود آمد باعث شده تا باشگاه استقلال ایمیل رسیده از استراماچونی را منتشر کند. 


انتهای پیام/4048/4057/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته