دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 دی 1398 - 11:11
مدیر فنی تیم کشتی دانشگاه آزاد در شورای عالی ورزش:

باشگاه آکادمیک کشتی دانشگاه آزاد راه‌اندازی شد

مدیر فنی تیم کشتی دانشگاه آزاد اسلامی در ششمین جلسه شورای عالی ورزش این دانشگاه از راه‌اندازی باشگاه آکادمیک کشتی خبر داد.
کد خبر : 452353

به گزارش خبرنگار حوزه ورزش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، صبح امروز ششمین جلسه شورای عالی ورزش دانشگاه آزاد اسلامی به ریاست دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و با حضور حجت‌الاسلام ابراهیم کلانتری معاون فرهنگی و دانشجویی، مهدی علی‌نژاد دبیر شورای ورزش، کمال جوانمرد مدیرکل تربیت‌بدنی این دانشگاه و علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی و سایر اعضا برگزار شد.
در این جلسه علیرضا رضایی مدیر فنی تیم کشتی دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد: اشراف مسئولان این دانشگاه به رشته کشتی، دست‌یابی به اهداف را میسر می‌کند و از طرفی بر سختی کار افزوده است.
وی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی پس از ۱۵ سال حضور مجدد به‌عنوان یک باشگاه واقعی و تیم ریشه‌دار حاضر شده است. ۸۰ تیم این دانشگاه از بدنه دانشگاه هستند.
مدیرفنی تیم کشتی دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه اعضای این تیم افراد جویای نام هستند، گفت: باشگاه آکادمیک کشتی دانشگاه آزاد اسلامی برای تمرین و سامان‌دهی ورزشکاران راه‌اندازی شده است که به رشته کشتی در کشور کمک می‌کند.
رضایی از همکاری و حمایت دانشگاه آزاد اسلامی تشکر کرد و گفت: ورزش کشتی ورزش اول و مظلوم کشور است.
در ادامه این شورا، کادر فنی تیم کشتی دانشگاه آزاد اسلامی کاپ نائب‌قهرمانی مسابقات کشتی باشگاه‌های جهان را به ریاست این دانشگاه اهدا کردند.
انتهای پیام/4040/4084/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته