دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 مهر 1394 - 17:03
فرمانده نیروی انتظامی:

دستیابی به اهداف تحقیقاتی ناجا مستلزم برنامه‌ریزی در موضوعات اجتماعی و مدیریتی است

فرمانده نیروی انتظامی، دستیابی به اهداف و اولویت‌های تحقیقاتی ناجا را مستلزم برنامه‌ریزی دقیق در حوزه‌های مطالعاتی و توسعه دانش بومی دانست.
کد خبر : 45234

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار حسین اشتری فرمانده ناجا در یازدهمین جلسه هیأت امنای پژوهشگاه علوم انتظامی و مطالعات اجتماعی ناجا با تأکید بر برنامه ریزی دقیق در حوزه های مطالعاتی، توسعه دانش بومی را خواستار شد.


وی فعالیت‌های پژوهشی ناجا را مبتنی بر سند راهبردی توسعه دانش و تحقیقات دانست و افزود: تداوم و تقویت فرهنگ سازمانی نهادینه شده، توجه به نوآوری، خلاقیت، دانش بومی و به کارگیری نتایج تحقیقات در ماموریت‌های ناجا به عنوان یکی از گفتمان‌های اصلی فرماندهان، مدیران و کارکنان از راهبردهای کلان در سند راهبردی توسعه دانش، تحقیقات و مطالعات انتظامی است که در افق برنامه ششم توسعه تدوین شده است.


فرمانده ناجا در خصوص هدفمندی ماموریت و وظایف رده‌های تحقیقاتی ناجا تصریح کرد: پژوهشگاه به منظور دستیابی به اهداف و سیاست‌های برنامه‌های ساختاری - تحقیقاتی ناجا اقدامات مناسبی انجام داده به نحوی که با شکل گیری ساختاری، 27 رده تحقیقاتی - ستادی، 33 رده تحقیقاتی - استانی و همچنین سه پژوهشکده، توانسته است موضوعات انتظامی، امنیتی و اجتماعی جامعه را پوشش دهد.


سردار اشتری در تشریح روند جذب و ارتقای اعضای هیأت علمی براساس مولفه‌های علمی بیان کرد: ناجا به عنوان یک سازمان پویا و با پیچیدگی‌های ماموریتی و حساسیت‌های شغلی نیازمند وجود یک نیروی انسانی قوی با دسترسی به آخرین اطلاعات روز است که در راستای تحقق چشم انداز 20 ساله کشور و چشم انداز سازمانی خود باید در جهت جذب و ارتقای اعضای هیأت علمی بر اساس آخرین مولفه‌های علمی و سازمانی عمل کند.


فرمانده ناجا تأکید کرد: با توجه به جایگاه رفیع علم و دانش در فرهنگ اسلامی و ضرورت حفظ‌شان و قداست والای محیط‌های آموزشی و پژوهشی و نظر به نقش محوری و ارزنده اعضای هیأت علمی، شناسایی، جذب، به کارگیری، نگهداری و ارتقای اعضا باید بر اساس آخرین دستورالعمل‌ها و بخشنامه‌ها انجام شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته