«تن تاک» واردکنندهای به نام تولیدکننده/ واردات از چین، فروش در ایران، دفتر در آمریکا
به گزارش گروه رسانههای دیگر خبرگزاری آنا-کیانوش رضایی، تولید ملی و حمایت از محصولات تولیدکنندگان داخلی را میتوان یکی از زیرساختهای اقتصادی کشور به شمار آورد که در صورت حمایت از آنان مصرف گرایی و دست درازی به سوی بیگانگان را از بین برده و علاوه بر منافع مادی عزت و استقلال را برای کشور به همراه خواهد داشت.
در طی سالهای اخیر کوتاهی دولت تدبیر و امید در حمایت از تولیدکنندگان داخلی و بسته شدن کارخانهها و کارگاههای تولیدی یکی پس از دیگری جریانی را به همراه داشت که طی آن مردم به میدان آمده و با راهاندازی کمپینهای گوناگون حمایت از تولید ملی را رقم زدند و تبلیغات مختلفی در جهت فرهنگسازی این موضوع شکل گرفت.
در این میان برندهای متنوعی با عنوان کالای داخلی مشهور شدند و منافع زیادی کسب کردند که شاید اگر کمپینهای مردمی و تبلیغات ارگانهای حمایت کننده نبود هیچگاه به این شهرت دست پیدا نمیکردند؛ اما حالا زوایای پنهان برخی از این به اصطلاح تولیدکنندگان داخلی مانند کفش «تن تاک» آشکار شده که خبرگزاری آنا طی گزارشی با عنوان «کفشهای چینی تن تاک در ویترین صدا وسیما / حمایت از محصول خارجی در سال رونق تولید» به آن پرداخته است و به دنبال آن شرکت سپیده ماهان به عنوان مالک کارخانجات برند تن تاک جوابیهای صادر کرده که خبرگزاری آنا این جوابیه را با عنوان «متن جوابیه کفش تنتاک در پاسخ به گزارش آنا/ تناقض ادعای تنتاک با آمار گمرک» طبق قانون مطبوعات منتشر نموده است.
اما حالا پای مخاطبان آنا در میان است؛ مخاطبان فرهیخته خبرگزاری آنا به عنوان جامعه هدف، نسبت به گزارش کفش تن تاک واکنشهای متفاوتی داشتند که نظراتشان را برای ما ارسال کردند که تعدادی از آنها را منتشر میکنیم به امید آنکه صدای مردم به گوش مسئولین همیشه در خواب برسد.
انتهای پیام/
انتهای پیام/