دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
چمران در گفتگو با آنا: 

FATF سبب محدودیت‌های بیشتر اقتصادی برای ایران می‌شود

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی گفت: FATF سبب محدودیت‌های بیشتر اقتصادی  برای ایران می‌شود و دست ما را می‌بندد و هیچ منفعتی برای کشورمان ندارد.
کد خبر : 452307
_MID0198.jpg

مهدی چمران در گفتگو با خبرنگار حوزه احزاب گروه سیاسی خبرگزاری آنا، درباره ضرب‌الاجل گروه ویژه اقدام مالی به ایران برای تصویب نهایی لایحه مبارزه با پول‌شویی و پیوستن کامل به کنوانسیون FATF و روند بررسی آن در مجمع تشخیص مصلحت نظام، اظهار کرد: مجمع تشخیص مصلحت نظام موافقتی با این لوایح نداشته و مخالف تصویب لوایح چهارگانه است.


وی یادآور شد: FATF سبب محدودیت‌های بیشتر اقتصادی  برای ایران می‌شود و دست ما را می‌بندد و هیچ منفعتی برای کشورمان ندارد.


عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب همچنین درباره حضور جوانان در مجلس آینده گفت: این نقطه بسیار ارزشمندی است که جوانان کارآزموده، شجاع و آگاه به مسائل و با بصیرت بتوانند در مجلس آینده حضور داشته باشند.


وی ادامه داد: این ارزش است که جوانان در مجلس آینده ایفای نقش کنند تا مجلسی انقلابی را شکل دهیم و امیدواریم که در این دوره جوانان حضور بیشتری داشته باشند.


انتهای پیام/4082/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
نظرات بینندگان ۰ نظر
ناشناس
-
يکشنبه ۰۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۳
۰
اولویت های کاری مجلس جهادی و انقلابی یازدهم در حوزه قانونگذاری و نظارت مستمر و موثر بر دولت و وزراء در گام دوم حیاتی و ضروری انقلاب و کشور که در طول ده۱۰ دوره گذشته مجلس و ۴۰ سال گذشته عمدا و یا سهوا با غفلت روبرو گردیده و برزمین مانده و در نتیجه از تمامی ظرفیت های بلقوه و بلفعل قانون اساسی در کشور استفاده نگردیده بنحوی که منجر به تضعیف جایگاه و شان مجلس در حوزه قانونگذاری و نظارت به مرور زمان در کشور از دید مردم گردیده ، می بایستی توسط رسانه های خبری ،انجمن ها و اتحادیه های دانشجویی و بسیج کشور بویژه در عرصه های عدالت ، رفع تبعیض و اصلاحات اقتصادی،شفاف سازی و مبارزه با رانت و فساد ، تا پاسخگویی منظم و جلسات پرسش و پاسخ هفتگی با سخنگو و نمایندگان مجلس، تا قبل از برگزاری انتخابات مجلس فهرست و لیست بندی گردیده و از جریان انقلابی و جهادی کاندیدای حضور در مجلس مطالبه گری شود. و شورای ائتلاف جریان انقلابی-شاجا-نیز ملزم به تهیه و ارائه میثاق نامه ای با تضامین کافی از افرادی گردد که از سوی جریان انقلابی و جهادی جهت حضور در مجلس یازدهم به مردم معرفی می گردند.و این میثاق نامه به اطلاع عموم مردم برسد تا خدایی نکرده به سرنوشت جریان بدفرجام اصلاحات در مجلس و دولت دچار نگردیده و ملعبه و بازیچه افراد سودجو، منفعت طلب و قدرت طلب دو زیست و غارتگر بیت المال قرار نگیرد. و بدینوسیله نتنها زمینه اتحاد نیروهای جریان انقلابی و جهادی بیش از پیش فراهم می گردد،بلکه زمینه لازم جهت ایجاد امید ، انگیزه و اعتماد در مردم جهت شرکت در انتخابات و همچنین زمینه سازی برای روی کار آمدن دولتی جوان،انقلابی،کارآمد ، با برنامه و پاسخگو به مردم،قشر دانشجو و فرهیخته کشور که مورد اعتماد و وثوق نظام ، رهبری معظم و مردم در عرصه داخلی و بین الملل می باشد، فراهم می گردد.
هلدینگ شایسته