دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
پیشکسوت پرسپولیس در گفتگو با آنا:

کالدرون از سرمایه‌های تیمش درست استفاده نمی‌کند/ شکل بازی پرسپولیس تماشاگرپسند نیست

پیشکسوت پرسپولیس گفت: گابریل کالدرون به خوبی از سرمایه‌های تیمش استفاده نمی‌کند و شکل بازی پرسپولیس جذاب نیست.
کد خبر : 452187
_M7A2972 copy.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال گروه ورزشی خبرگزاری آنا، تیم فوتبال پرسپولیس در چند هفته اخیر نتایج بسیار خوبی کسب کرده است اما حواشی زیادی در این تیم دیده می‌شود. گابریل کالدرون پس از آنکه فرصت بازی به سید جلال حسینی نمی‌داد و از شجاع خلیل‌زاده و امید عالیشاه کمتر استفاده می‌کرد، در بازی‌های اخیر پرسپولیس، علیرضا بیرانوند را در ترکیب قرار نمی‌دهد و این موضوع باعث گلایه‌های دروازه‌بان ملی‌پوش سرخ‌پوشان شده است.


ضیا عربشاهی در خصوص حواشی که کالدرون با بازیکنان پرسپولیس پیدا کرده است، به خبرنگار ورزشی آنا اظهار کرد: پرسپولیس در بازی‌های اخیر برنده از زمین خارج شده اما تنها در دیدار با ذوب‌آهن شاهد فوتبال زیبایی از سوی سرخ‌پوشان بودیم. در دیگر بازی‌ها، شاگردان کالدرون بازی‌های جذابی انجام ندادند. هواداران پرسپولیس بازی هجومی، زیبا و تماشایی دوست دارند و سرمربی این تیم، فوتبال شناور را از سرخ‌پوشان گرفته است.


وی ادامه داد: بازیکنی چون بوژیدار رادوشوویچ به نیمکت‌نشینی در پرسپولیس عادت دارد و هر فصل چهار تا پنج بازی انجام می‌دهد ولی این فصل بیش از پنج بازی درون دروازه پرسپولیس قرار گرفته است. کسی منکر بازی‌های خوب دروازه‌بان کروات پرسپولیس نیست ولی بیرانوند علاقه به حضور در ترکیب ثابت دارد و نمی‌تواند بیش از اندازه بیرون زمین بنشیند.


پیشکسوت تیم پرسپولیس خاطرنشان کرد: کالدرون 6 ماه است که به ایران آمده و می‌خواهد تیمش را به شکلی وارد زمین کند که به بیشتر بازیکنان فرصت بازی برسد اما برخی بازیکنان با توجه به آمادگی مناسبی که دارند، نمی‌توانند بازی‌های زیادی را از روی نیمکت تماشا کنند. ضمن اینکه کالدرون باید به شکلی روی تیمش کار روان‌شناسی انجام دهد که شاگردان او از نیمکت‌نشینی شاکی نشوند. من معتقدم بازیکنانی چون عالیشاه، بیرانوند، حسینی و خلیل‌زاده توانایی زیادی برای بازی در ترکیب تیم دارند. آنها یک شبه تبدیل به بازیکنان بزرگی نشده‌اند و وقتی بیش از اندازه خارج از ترکیب باشند، مسلماً دست به اعتراض می‌زنند.


وی یادآور شد: پرسپولیس شرایط خوبی دارد و می‌تواند به صدر جدول صعود کند. گابریل کالدرون باید یاد بگیرد از سرمایه‌های تیمش به درستی استفاده کند. به نظر من افرادی چون افشین پیروانی که سرپرست تیم است و کریم باقری که نقش مربی را دارد، باید نظرات خود را به کالدرون انتقال دهند و به او کمک کنند تا بهتر با شرایط روحی و روانی پرسپولیس آشنا شود. بیرون گذاشتن بیش از اندازه علی علیپور و میدان دادن به مهدی عبدی بدون تردید روی عملکرد علیپور تأثیر می‌گذارد. این موضوع روی دیگر بازیکنان نیز اثر دارد و اگر پرسپولیس در دیدارهای مهم امتیاز از دست بدهد، عامل آن، سرمربی آرژانتینی این تیم است.


انتهای پیام/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته