دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 دی 1398 - 11:22

حضور جهادی روحانیون در اهواز/ از رفع آبگرفتگی تا طبخ غذا توسط طلاب خانم

پس از بارش باران و جاری شدن سیل در مناطقی از اهواز از جمله منطقه کوت عبدالله ، روحانیون آقا و خانم خوزستانی با حضور در این مناطق کار خدمت رسانی را به مردم آغاز کردند .
کد خبر : 452128
11072177_423.jpg

به گزارش گروه رسانه‌های دیگر خبرگزاری آنا، همزمان با بارش‌های شدید، آب‌های سطحی و فاضلاب در شهر اهواز به‌خصوص در منطقه کوت‌عبدالله بالا آمده و فاضلاب وارد خانه اهالی این شهر شده است. در کنار نیروهای داوطلب بسیج و سپاه، روحانیون و طلاب شهر اهواز از پیش‌قدمان خدمت به مردم بودند.


پس از انتشار تصاویری از حوزه علمیه امام خمینی (ره) اهواز که فرش و موکت‌های مردم را در حیاط حوزه می‌شستند، حال تصاویری از کمک‌رسانی طلاب مدرسه علمیه خاتم الانبیاء (ص) اهواز در مناطق آب گرفته در فضای مجازی منتشر شده است.


پس از بارش‌های حجیم باران در اهواز، چند روزی است این شهر با وضعیت نابسامانی دست و پنجه نرم می‌کند. کوت‌عبدالله از جمله مناطقی است که وضعیت بغرنج‌تری را داشته، به حدی که بعضی از مردم، برای حفظ سلامتی خود و فرزندانشان، خانه‌ را رها کرده و رفته‌اند.


در همین راستا بسیج مردمی، سپاه و گروه‌های جهادی از همان ساعات اولیه بروز آبگرفتگی اقدام به خدمت رسانی به مردمان این منطقه کردند. همچنین جمعی از طلاب مدارس علمیه خواهران اهواز و شهرستان کارون دوشادوش دیگر طلاب آقا در حال کمک‌رسانی به آسیب‌دیدگان هستند. این بانوان زحمت‌کش ۵ روزی است به صورت شبانه روزی مشغول پخت و تهیه غذا در هر سه وعده برای شهروندان اهوازی هستند که تصاویری از تلاش‌های بی وقفه آن‌ها را در ادامه مشاهده می‌کنید.


نزدیک به شش روز است که با بحرانی شدن شرایط کوت‌عبدالله اهواز، گروه‌‌های جهادی و مردمی از سراسر کشور برای خدمت به مردم این شهر پیش‌قدم شده‌اند.















منبع: حوزه نیوز


انتهای پیام/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته