دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 مهر 1394 - 14:04
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران:

۱۲۱ ایستگاه آتش نشانی در ایام محرم آماده‌باش هستند

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران، از آمادگی ۱۲۱ ایستگاه آتش نشانی در ایام محرم در سطح پایتخت خبر داد.
کد خبر : 45207

به گزارش گروه اجتماعی آنا، جلال ملکی با بیان این مطلب افزود: در مناطق شلوغ و پر تردد پایتخت تیم‌هایی از نیروهای آتش نشانی به طور مستمر به گشت زنی می‌پردازند و اوضاع ایمنی شهر را تحت کنترل خواهند داشت، ضمن اینکه در روزهای پایانی این ایام نیروهای آتش نشانی در مقابل اماکن مذهبی شلوغ مانند مهدیه‌ها و مساجد حضور فعال دارند.


وی ادامه داد: همه ایستگاه‌های آتش نشانی در سطح پایتخت به صورت آماده‌باش به عزاداران حسینی مخصوصا در مساجد و هیات‌ها، خدمات‌رسانی می‌کنند و به صورت شبانه‌روز در این ایستگاه‌ها حضور دارند.


ملکی از آمادگی ۱۲۱ ایستگاه آتش نشانی در سطح پایتخت در ایام محرم خبر داد و یادآور شد: تمام ایستگاه‌های آتش نشانی در هر محله تا پایان مراسم عزاداری، در ایستگاه‌ها مستقر هستند.


سخنگوی سازمان آتش نشانی، اظهار کرد: سازمان آتش نشانی به منظور تامین ایمنی هر چه بیشتر اماکن و مراکز مذهبی از جمله مساجد، تکیه‌ها، هیات‌ها و حسینیه‌ها در نقاط مختلف تهران حضور دارد و در ایام ماه محرم برای ایجاد آسایش و آرامش خاطر شهروندان و عزاداران، در حالت آماده‌باش به سر می‌برد.


انتهای پیام/

برچسب ها: آتش نشانی
ارسال نظر
هلدینگ شایسته