دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 دی 1398 - 18:41
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد؛

اختصاص «کارانه پژوهش» در حکم حقوقی اساتید، هر 6 ماه یک‌بار

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با تأکید بر آنکه نظام دانشگاهی ما فقط نظام آموزشی را به رسمیت می‌شناسد، گفت: فعالیت‌های پژوهشی اعضای هیئت علمی هر 6 ماه یک‌بار و بسته به میزان کار انجام‌شده، در حکم حقوقی آن‌ها لحاظ خواهد شد.
کد خبر : 452064
_MID0277.jpg

به گزارش گروه رسانه‌های دیگر خبرگزاری آنا محمدمهدی طهرانچی، درباره اختصاص کارانه پژوهشی به پژوهشگران که در حکم کارگزینی و فیش حقوقی آن‌ها لحاظ خواهد شد، گفت: یکی از وظایفی که در حوزه پژوهش به استاد محول می‌شود، به‌عنوان مثال سردبیری هیئت تحریریه مجلات است.


وی ادامه داد: سردبیری هیئت تحریریه مجله، یا وظایف پژوهشی که به برنامه‌های علمی یا حوزه فناوری ارتباط دارد، کارهای مشخصی است که عضو هیئت علمی و اساتید بر عهده می‌گیرند. این‌ها وظایفی هستند که به اساتید دانشگاه‌ها داده می‌شود. متأسفانه نظام دانشگاهی ما فقط نظام آموزشی را به رسمیت می‌شناسد و فقط برای کسانی همچون مدیران گروه که در حوزه آموزش وظیفه بر عهده دارند، حق مسئولیت قائل می‌شود.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: برای فعالیت‌های پژوهشی سازمانی اعضای هیئت علمی هم ارزش قائل شدیم که در حکم حقوقی آن‌ها، به‌طور مشخص و بسته به میزان فعالیت آن‌ها، تعیین خواهد شد. این کارانه بعد از فعالیت شش ماهه اساتید در این حوزه در حکم حقوقی آن‌ها لحاظ می‌شود.


منبع: ایسنا


انتهای پیام/4127/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
نظرات بینندگان ۰ نظر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۰۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۹
۰
آقا اگر نظرات را منتشر نمیکنید، پس چرا قسمت نظرات دارید؟؟؟؟؟
هلدینگ شایسته