دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفت‌وگو با آنا

سامان نریمان جهان: با شکست سایپا فشارها کاسته شد/ توانایی رسیدن به صدر جدول را داریم

مهاجم تراکتورسازی گفت : من از ابتدا در ترکیب تیم بودم اما خودم به آقای تونی گفتم تا در ترکیب نباشم، برای اینکه مصدومیت پای من تشدید نشود در این بازی حضور نداشتم.
کد خبر : 45197

سامان نریمان جهان در گفتگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، در مورد کسب برتری سرخ پوشان تبریزی مقابل سایپا اظهار داشت:« بازی را خوب آغاز کردیم. از همان ابتدای بازی توپ و میدان در اختیار خودمان بود، هفته گذشته فولاد را برده بودیم و با اعتماد به نفسی که در تیم ایجاد شده بود پای به میدان گذاشتیم. با سه امتیازی که از این بازی بدست آوردیم توانستیم هم امتیاز سایپا شویم و حتی بالاتر از این تیم قرار بگیریم که این موضوع می‌تواند روند کار ما را در ادامه لیگ تغییر دهد.»


وی افزود :«در این بازی همچون دیدارهای قبلی فوتبال روان و با نشاطی را به نمایش گذاشتیم و حتی می‌توانستیم چند گل دیگر را هم به ثمر برسانیم که موقعیت‌هایمان تبدیل به گل نشد اما با این برد روحیه بخش بدون تردید می‌توانیم در ادامه بازی‌های لیگ با کسب چند برد خود را به بالای جدول تحمیل کنیم و همان تراکتوری شویم که همگان انتظارش را دارند.»


مهاجم تیم فوتبال تراکتور در رابطه با اینکه باخت به پرسپولیس تلنگر خوبی بوده هم بیان داشت: «به خاطر آن باخت نبود، از اول هم اعتقاد داشتم عدم هماهنگی مشکل عمده تیم بود، بازی با سایپا نشان داد که چقدر هماهنگی در بین بازیکنان زیاد شده است. بازیکنان به خوبی همدیگر را در زمین پیدا می‌کردند و موقعیت گل هایمان هم بیشتر بود. خدا رو شکر بهتر از این هم خواهیم شد و رفته رفته تراکتور بازی های بهتری از خود به نمایش خواهد گذاشت.»


مهاجم گلزن تیم تراکتور در مورد نیمکت نشینی‌اش در این بازی هم گفت:« قبل از بازی در ترکیب بودم اما مصدومیت پای من بعد از بازی با فولاد اصلا خوب نشد و بدتر هم شده و به همین خاطرخودم به تونی گفتم که بازی نکنم و وقتی تیم جلو افتاد دیگر تونی لزومی ندید که مرا به بازی بگیرد. امیدوارم زود خوب شوم و دوباره در ترکیب قرار بگیرم.»


سامان نریمان جهان در مورد محرومیت تراکتورسازی از حضور تماشاگران خونگرم خود در دیدار دیروز یادآورشد:« امروز در استادیوم خودمان غریب بودیم و بدون تردید حال و هوای استادیوم خیلی متفاوت بود. تیم ما به حضور هواداران عادت کرده و خوشحالم با بردی که کسب کردیم آنها را خوشحال کردیم. گرچه نبودشان برای تراکتور ضربه بزرگی است و من از طرف خودم این برد را به هواداران تراکتور تقدیم می‌کنم.»


مهاجم تیم تراکتور در مورد دعوت نشدنش به تیم ملی با توجه به عملکرد خوبش هم گفت:« نمی‌توانم بگویم حقم هست که به تیم ملی دعوت شوم، در راس تیم ملی مربی بزرگی نشسته و اوست که تصمیم می‌گیرد چه کسی دعوت به تیم ملی شود و ایشان هست. همیشه این را گفته ام که باید تلاش خود را بیشتر کنم تا بتوانم به تیم ملی دعوت شوم و در این مورد حرفه ای فکر می‌کنم. امیدوارم توسط کی روش روزی به تیم ملی دعوت شوم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته