دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
آنا گزارش می‌دهد؛

روزهای دلهره‌آور برای سرخ‌پوشان پایتخت/ آشوبی: باشگاه پرسپولیس به تعهدات خود عمل کند

مدیران باشگاه پرسپولیس تنها چهار روز دیگر فرصت دارند تا حق و حقوق کادرفنی و بازیکنان را پرداخت کنند و این در شرایطی است که کالدرون هم به باشگاه اولتیماتوم داده است.
کد خبر : 451961
15695092691xyfzshcjo.jpg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، روزهای طوفانی برای مدیران پرسپولیسی به شماره معکوس رسیده است. کالدرون از مدت‌ها قبل به خاطر عدم پرداخت حق و حقوق‌اش از باشگاه  ناراضی است و به همین خاطر پنجم دی‌ماه را آخرین فرصت اعلام کرده و بعد از آن به دنبال فسخ قرارداد یک‌طرفه و بازگشت به کشورش است. 


البته کالدرون بارها اعلام کرده که تفکر و رفتارش مانند ویلموتس و استراماچونی نیست و به همین خاطر است که تا پنجم دی به مدیران باشگاه پرسپولیس فرصت داده تا مطالباتش را پرداخت کنند. باشگاه پرسپولیس هم این روزها در کنار پرداخت حق و حقوق سرمربی تیمش باید به فکر مطالبات بازیکنان داخلی و خارجی هم باشد. پرداخت حقوق بشار رسن و بوژیدار رادوشوویچ و همچنین رساندن قرارداد بازیکنان به 50 درصد و حضور در نقل و انتقالات از دغدغه‌های این روزهای سرخ‌پوشان پایتخت است.


کالدرون علاوه بر مطالبات خود، از قبل هم از پرسپولیس طلب دارد و به همین خاطر امیدوار است که مدیران تا زمان مشخص شده مطالبات او را پرداخت کنند به خصوص اینکه در حال حاضر باشگاه استقلال با رفتن استراماچونی با مشکلات زیادی روبه‌رو شد و هنوز هم این مربی با وجود پرداخت حق و حقوق به ایران نیامده و وضعیت تیم استقلال هم بلاتکلیف است. به همین خاطر باشگاه پرسپولیس به دنبال این است که چنین اتفاقاتی نیفتد.


در این بین بشار رسن نیز از فصل گذشته پاداش قابل توجهی از باشگاه طلبکار است و بوژیدار نیز طبق اعلام محمدحسن انصاری‌فرد تا به امروز 140هزار دلار از باشگاه طلب دارد. باشگاه پرسپولیس باید 50 درصد حق و حقوق بازیکنان را پرداخت می‌کرد اما در حال حاضر تنها 35 درصد مطالبات آنها را پرداخت کرده و تأمین 15 درصد پرداختی بازیکنان در شرایطی که باشگاه برای لیگ قهرمانان هم باید منابع ارزی تأمین کند کار سختی است.


البته کالدرون در کنار تمام اولتیماتومی که به باشگاه پرسپولیس داده است، لیست بازیکنان برای فصل نقل و انتقالات را هم به باشگاه اعلام کرده و گفته می‌شود کالدرون چهار بازیکن را پیشنهاد داده تا از بین این چهار بازیکن، دو بازیکن را برای خط میانی و حمله پرسپولیس انتخاب کند. البته باشگاه هم در صدد جذب دو بازیکن دیگر هم هست. 


فرزاد آشوبی در گفتگو با خبرنگار آنا درباره وضعیت پرسپولیس و جذب بازیکن در فصل نقل و انتقالات گفت: به نظرم اگر قرار بر تقویت تیم باشد نهایتاً یک بازیکن مهاجم و یک هافبک برای پرسپولیس کافی است تا بتوانند شرایط بهتری در زمین برای تیم ایجاد کنند. اگر هم باشگاه خواهان بازیکنان خارجی مدنظرش است باید ابتدا منابع مالی آن را تأمین کنند در غیر این صورت نباید برای خود تعهداتی ایجاد کنند. 


وی در مورد عملکرد کالدرون اظهار کرد: این مربی به لحاظ نتیجه‌گیری عملکرد قابل قبولی داشته اما از نظر فنی انتظارات را تاحدودی برطرف نکرد. به عنوان مثال خیلی از ما انتظار داشتیم پرسپولیس ساختار فوتبالی بهتری داشته باشد اما این اتفاق نیفتاد. به نظرم باید در نیم‌فصل دوم این موضوع بیشتر در نظر گرفته شود.


آشوبی تهدید کالدرون را حق قانونی او دانست و گفت: به هر حال باشگاه به او تعهد داده و کالدرون هم بر اساس قراردادی که با باشگاه پرسپولیس داشته به ایران آمده است. بنابراین باید مطالباتش پرداخت شود و به نظرم این حق قانونی اوست که برای باشگاه پرسپولیس زمان مشخص می‌کند و در صورتی که باشگاه مطالبات را پرداخت نکند او هم به دنبال فسخ قرارداد می‌رود. 


به گزارش آنا، باشگاه پرسپولیس شرایط بحرانی دارد؛ هزینه باشگاه‌داری در یک سال حداقل 100 میلیارد تومان بودجه می‌طلبد و حالا باشگاه پرسپولیس باید بخشی از بدهی‌های سال گذشته و پرداخت‌های امسال را بپردازد و این موضوع شرایط را برای پرسپولیسی‌ها سخت می‌کند.


انتهای پیام/4048/4057/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته