دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 دی 1398 - 12:54

مجروح حادثه تیراندازی افسریه براثر شدت جراحت فوت کرد

براثر نزاع مسلحانه که 14 آذر ماه در محله افسریه تهران رخ داد یک نفر فوت کرد و یک نفر نیز مجروح شد و حالا بعد از گذشت حدود 16 روز از آن حادثه، فرد مجروح نیز در یکی از بیمارستان‌های تهران جان باخت.
کد خبر : 451939
120.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه انتظامی گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، ۱۴ آذر ماه سال جاری بود که وقوع یک فقره تیراندازی در خیابان خاتم‌الانبیا افسریه به پلیس اطلاع داده می‌شود و مأموران نیز در اسرع وقت برای بررسی موضوع به محل موردنظر که در نزدیکی یک قهوه‌خانه بود مراجعه می‌کنند، اما اشرار بعد از درگیری از محل می‌گریزند. مأموران بعد از گذشت دو هفته از آن حادثه، موفق به دستگیری عوامل این نزاع شدند.


موضوع از این قرار بود که گروهی از اشرار با مراجعه به یکی از قهوه‌خانه‌ها در منطقه افسریه شروع به تیراندازی می‌کنند و در پی این تیراندازی، یک رهگذر که راننده اسنپ بود فوت می‌کند و یکی از افرادی هم که در داخل قهوه‌خانه بود به‌دلیل برخورد تیر به بدنش راهی بیمارستان می‌شود.


حالا بعد از گذشت حدود 16 روز از آن حادثه، فرزین بیات که براثر تیراندازی مجروح شده بود، هفته گذشته در بیمارستان فوت می‌کند.


گفتنی است، فرزین بیات در روز حادثه وقتی تیراندازی اشرار به سمت قهوه خانه را مشاهده می‌کند، برای اینکه دیگر افراد تیر نخورند، خود را مقابل درب ورودی قهوه خانه قرار می‌دهد.


انتهای پیام/4110/


انتهای پیام/

برچسب ها: درگیری مسلحانه
ارسال نظر
هلدینگ شایسته