دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
رقابت‌های وزنه‌برداری قطرکاپ؛

4 ملی‌پوش ایران روی تخته می‌روند

چهار ملی‌پوش وزنه‌برداری کشورمان در ششمین دوره مسابقات قطر کاپ و گزینشی المپیک ۲۰۲۰ روی تخته می‌روند.
کد خبر : 451855

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا از سایت فدراسیون وزنه‌برداری، ششمین دوره رقابت‌های وزنه‌برداری قطر کاپ از روز گذشته آغاز و ملی‌پوشان وزنه‌برداری ایران امروز روی تخته می‌روند.


این رقابت‌ها گزینشی المپیک توکیو محسوب می‌شوند و امتیاز آن برای ملی‌پوشانی حائز اهمیت است.


برنامه مسابقات امروز و رکورد ورودی ملی‌پوشان کشورمان به شرح زیر است:


از ساعت۱۰:۳۰ به‌وقت تهران، الهام حسینی در گروه A دسته ۷۶ کیلوگرم رقابت‌های قطر کاپ به روی تخته می‌رود. ۱۸ وزنه‌بردار این گروه حضور دارند، «سولیس» از کلمبیا با رکورد ۲۴۰ کیلوگرم در صدر ایستاده و رکورد ورودی حسینی ۲۰۰ کیلوگرم است.


از ساعت۱۳:۳۰ به‌وقت تهران، پریسا جهان‌فکریان در گروه A دسته ۸۷ کیلوگرم رقابت‌های قطر کاپ به روی تخته می‌رود. ۱۱وزنه‌بردار این گروه حضور دارند، «نورول» از اندونزی با رکورد ۲۶۵ کیلوگرم در صدر ایستاده و رکورد ورودی جهانفکریان ۲۰۰ کیلوگرم است.


از ساعت۱۷:۳۰ به‌وقت تهران، کیانوش رستمی و علی میری در گروه A دسته ۹۶ کیلوگرم به مصاف حریفانشان می‌روند. ۱۱وزنه‌بردار این گروه حاضر هستند که «الباخ» قطری با رکورد ۳۸۵ کیلوگرم صدرنشین است. رستمی با رکورد۳۸۰ کیلوگرم و میری با رکورد۳۷۰ کیلوگرم در جایگاه‌های بعدی قرار دارند.


در آخرین روز از رقابت‌های وزنه‌برداری ششمین دوره قطر کاپ روز دوشنبه از ساعت۱۰:۳۰ به‌وقت تهران، ایوب موسوی در گروه A دسته ۱۰۹ کیلوگرم روی تخته خواهد رفت.‌ ۱۲وزنه‌بردار این گروه حضور دارند، «هریستوف» از بلغارستان با رکورد ۳۹۰ کیلوگرم در صدر ایستاده و رکورد ورودی موسوی۳۷۰ کیلوگرم است.


انتهای پیام/4048/4057/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته