دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 آذر 1398 - 16:40
عضو سابق شورای شهر تهران:

طرح احداث خانه 25 متری از سوی شهرداری بازی انتخاباتی است

عضو سابق شورای شهر تهران با بیان اینکه طرح احداث خانه 25 متری که از سوی شهرداری تهران مطرح شده، یک بازی انتخاباتی است، گفت: این خانه‌ها به جای اینکه برای زوج‌های جوان باشد بیشتر مکانی مجزا برای کارتن‌خواب‌ها محسوب می‌شود.
کد خبر : 451793

مرتضی طلایی در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، درباره طرح احداث خانه‌های 25 متری از سوی شهرداری تهران اظهار کرد: باید دید که علت ساخت این خانه‌ها چیست و به نظر می‌رسد شهرداری به دنبال کار انتخاباتی است.


وی با بیان اینکه این خانه‌ها با این متراژ کوچک جایی برای زوج‌های جوان نیست، اضافه کرد: این خانه‌ها اگر به طور مجزا برای کارتن‌خواب‌ها ساخته شود، خوب است.


عضو سابق شورای شهر تهران با تاکید بر اینکه ساخت این خانه‌ها امکان‌پذیر نیست، گفت: شهرداری اصلا به وظایف اصلی خود عمل نمی‌کند و ساخت این خانه‌ها جزو وظایفش نیست و در حالی که وظایف اصلی خود را بر زمین گذاشته اقدام به این کار کرده است.


طلایی عنوان کرد: شهرداری ممکن است با انجام این کار اعلام کند که شهرداری از دولت جدا نیست و بخشهایی از کارهای دولتی را برعهده گرفته و با انجام آن به تعهداتش پایبند بوده است.


وی با بیان اینکه ساخت خانه 25 متری از سوی شهرداری بی‌منطق است، گفت: باید به این طرح در حد یک شعار نگاه کرد زیرا در مقطع نزدیک به انتخابات هستیم.


عضو سابق شورای شهر تهران افزود: در شرایطی که مدیریت ناکارآمدی از سوی مجلس، شهرداری و دولت وجود دارد ولی هر کدام سرگرم مسائل داخلی خود هستند؛ بنابراین بیشتر کاربرد تبلیغاتی دارد و افکار عمومی را به سمت خود می‌کشاند.


انتهای پیام/4046/


انتهای پیام/

برچسب ها: مرتضی طلایی
ارسال نظر
هلدینگ شایسته