دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 مهر 1394 - 14:15

سامانه پیامکی برای مستمری بازنشستگان تامین اجتماعی آغاز به کار کرد

با اجرای نظام پرداخت متمرکز حقوق بازنشستگان و مستمری‌بگیران تامین اجتماعی و برای اطلاع‌رسانی دقیق و به موقع به بازنشستگان و مستمری‌بگیران سامانه پیامکی 1000142 برای اعلام تاریخ جدید پرداخت مستمری بازنشستگان تأمین اجتماعی آغاز به کار کرد.
کد خبر : 45177

به گزارش گروه اجتماعی آنا به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، بازنشستگان و مستمری‌بگیران می‌توانند با ارسال تاریخ روز دریافت مستمری خود به این سامانه تاریخ دقیق واریز مستمری در ماه‌های آبان لغایت اسفند سال جاری را دریافت کنند.


به عنوان مثال، در صورتی که مستمری‌بگیری تاکنون هفتم هر ماه حقوق خود را دریافت می‌کرده است می‌تواند با ارسال عدد 7 به سامانه 1000142 از تاریخ دریافت حقوق خود طی ماه‌های آبان تا اسفند مطلع شود.


لازم به ذکر است که این برنامه تنها برای مستمری‌بگیرانی که از بانک رفاه کارگران و در فاصله زمانی 5 لغایت 19 هر ماه حقوق خود را دریافت می‌کرده‌اند، اجرایی می‌شود.


بر اساس این گزارش، بازنشستگان و مستمری‌بگیران برای دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با این طرح می‌توانند به پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان تامین اجتماعی به نشانیwww.tamin.ir مراجعه کنند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته