دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه 4 تهران خبر داد؛

فاز 2 باغ پرندگان تهران در آستانه بازگشائی

معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه چهار تهران از رفع اشکالات فنی فاز 2 مجموعه تفریحی و گردشگری باغ پرندگان خبر داد و گفت: شمارش معکوس برای بهره برداری کامل از این مجموعه 23 هکتاری آغاز شد.
کد خبر : 451557
B5A96FDA-D516-404E-9C3E-D260645A1AEB.jpeg

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از شهرداری تهران، میکاییل علیپور با اعلام اظهار کرد: فاز دوم  مجموعه تفریحی و گردشگری باغ پرندگان که مساحتی حدود 8/6 هکتار دارد و در محدوده شمالی احداث شده، در حال حاضر عملیات عمرانی آن شامل جدول گذاری،مناسب سازی معابر ،اجرای سردرها و موتورخانه به پایان رسیده و آماده بهره برداری است.


وی به مناسب سازی معابر این مجموعه اشاره کرد و گفت: در این مجموعه بی نظیر بیش از 2هزار و 400متر کفپوش نصب و جدول گذاری  شده و  برای دسترسی ها  و مناسب سازی معابر حدود 315 متر مکعب سنگ تزئینی، حدود یک هزار 450 متر مربع سنگ کف و بیش از 800 متر طول نرده بکار برده شده است.


معاون فنی و عمرانی منطقه چهار تهران در ادامه از پخش  حدود 2 هزار و 800 تن آسفالت در فاز دوم مجموعه باغ پرندگان خبر داد و گفت: معابر برای تردد آسان بازدید کنندگان با پخش حدود 2 هزارو 844 تن آسفالت و همچنین حدود 500 متر مربع معبر برای تردد ایمن افراد کم توان جسمی و حرکتی آماده سازی شده است. 


علیپور افزود: در ساخت اين پروژه از محصولات داخل كشور و سازه‌هاي مقاوم داخلي شامل 21 سری دستگاه  صاعقه گیر و 12 ستون توري به مساحت 78هزار و 800 متر مربع استفاده شده است تا با تکمیل آن پرندگاني با محدوديت پرواز به اين مجموعه بي‌نظير اضافه شوند.


وی اظهار کرد: تلاش می شود  عملیات عمرانی  به بهترین نحو و با استاندارد های نظام فنی و اجرایی شهرداری تهران تکمیل و به بهره برداری برسد.


انتهای پیام/۴٠۴۶/


انتهای پیام/

برچسب ها: شهرداری
ارسال نظر
هلدینگ شایسته