دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
مربی پیشین پرسپولیس در گفتگو با آنا:

پرسپولیس نباید به مشکل استقلال دچار شود/ شرایط برتری برابر پارس جنوبی فراهم است

مربی پیشین پرسپولیس گفت: برای آنکه سرخ‌پوشان همانند استقلال به مشکل نخورند باید پول گابریل کالدرون پرداخت شود.
کد خبر : 451347
_M7A2908 copy.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال گروه ورزشی خبرگزاری آنا، تیم پرسپولیس در چارچوب هفته اول دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ساعت 15 امروز در ورزشگاه تختی شهر جم به مصاف پارس جنوبی می‌رود. سرخ‌پوشان که در کورس قهرمانی قرار دارند، نیاز به سه امتیاز این مسابقه دارند تا از جمع مدعیان خارج نشوند.


جواد منافی در خصوص دیدار پرسپولیس مقابل پارس جنوبی جم به خبرنگار ورزشی آنا اظهار کرد: با توجه به اینکه پرسپولیس در بالای جدول رده‌بندی قرار دارد و یک بازی معوقه با نساجی مازندران پیش رویش است، با برتری مقابل پارس جنوبی و نساجی می‌تواند به کسب رتبه نخست جدول امیدوار باشد. در این میان سرخ‌پوشان باید امیدوار باشند سپاهان امتیاز از دست بدهد.


وی ادامه داد: پرسپولیس در هفته‌های اخیر امیدوار، جنگنده و پویا بازی می‌کند. بازیکنان کلیدی تیم نقش مؤثری درون زمین دارند و گابریل کالدرون به ترکیب مد نظرش دست پیدا کرده است. در سمت مقابل پارس جنوبی با جدایی فراز کمالوند دچار مشکلات زیادی شده و این موضوع شرایط را برای برتری پرسپولیس در خانه حریف مهیا کرده است.


مربی پیشین پرسپولیس در مورد اینکه سرخ‌پوشان بدون مهدی ترابی با مشکلات زیادی مواجه می‌شوند، تصریح کرد: به نظرم پرسپولیس هفته به هفته به هماهنگی بیشتری رسیده و متکی به یک بازیکن نیست. البته که ترابی از بازیکنان خوب این فصل لیگ برتر به شمار می‌رود و شرایط آرمانی دارد ولی نبود او اگرچه قدرت 100 درصدی پرسپولیس را کمی تحلیل می‌برد ولی باعث نخواهد شد این تیم دچار مشکلات زیادی شود.


وی درباره تهدید گابریل کالدرون برای دریافت مطالباتش و احتمال فسخ قرارداد سرمربی آرژانتینی پرسپولیس عنوان کرد: باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس نیاز به مدیرعاملان ورزشی دارند. در حال حاضر باشگاه استقلال به خاطر ندادن مطالبات معوقه آندره‌آ استراماچونی دچار مشکلات زیادی شده‌اند. باشگاه پرسپولیس نیز برای آنکه همانند آبی‌پوشان به دردسر نیفتد باید هر چه زودتر مطالبات کالدرون را به‌حساب او واریز کند و البته باوجود محمدحسن انصاری‌فرد که خودش زمانی بازیکن پرسپولیس بوده و الان مدیرعامل این باشگاه است، این مشکل حل می‌شود.


منافی در خصوص جذب بازیکنان خارجی بی‌کیفیت در تیم پرسپولیس عنوان کرد: بازیکنی چون جونیور براندائو که در حد تیم دوم پرسپولیس هم نبود، در شرایطی جذب این تیم شد که نظر سرمربی در جذب او مؤثر بود. من معتقدم اگر قرار است پرسپولیس مهاجم خارجی جذب کند، باید بازیکنی به این تیم بیاید که یک سروگردن از بازیکنان داخلی بالاتر باشد، حتی کیفیت او باید از علی علیپور که این روزها به شرایط آرمانی گذشته‌اش نزدیک می‌شود بهتر باشد.


انتهای پیام/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته