دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 آذر 1398 - 17:13
معاون حمایت و سلامت کمیته امداد خوزستان مطرح کرد؛

آمادگی کمیته امداد برای واگذاری خانه‌های استیجاری به افراد تحت پوشش

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد خوزستان از آمادگی این نهاد برای کمک به مددجویان تحت پوشش خود با واگذاری خانه‌های استیجاری خبر داد.
کد خبر : 451330

محمدرضا علیپور خدادادی در گفتگو با خبرنگار حوزه رفاه گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، درباره وضعیت افراد سیل‌زده تحت پوشش کمیته امداد در استان خوزستان اظهار کرد: بیشتر خانه‌های افراد تحت پوشش کمیته امداد در منطقه کوت عبدالله دچار آبگرفتگی شده و در طول  دو روز با کمک مددکاران کمیته امداد خانه‌های آنها تخلیه شد.


وی افزود: به علت اینکه کل منطقه اهواز تحت شعاع آب قرار گرفته است تمام نقل و انتقالات مددجویان تحت پوشش انجام شده که تعدادی از آنها به منزل بستگان خود مستقر شدند.


معاون حمایت و سلامت کمیته امداد خوزستان هنوز آماری مبنی بر خسارت یا خرابی خانه‌های مددجویان نشده است، گفت: کمیته امداد این آمادگی را دارد که در صورت مشکلات برای خانه‌های مددجویان تحت پوشش برای آنها خانه‌های استیجاری فراهم کند تا وضعیت خانه‌هایشان به روال عادی برگردد.


به گفته علیپور خدادادی شهر اهواز به دلیل شرایط خاص جغرافیایی که دارد، نداشتن شیب و جلگه‌ای بودن، موجب جمع شدن آب در شهر می‌شود.


وی اضافه کرد: سیستم فاضلاب شهر اهواز قدیمی است و خانه‌های عمودی آن اکنون به حالت افقی درآمده‌اند اما سیستم فاضلاب آن تغییری نکرده است


انتهای پیام/4046/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته