دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 مهر 1394 - 10:13

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد به معترضان شهریه رشته پرستاری چه پاسخی داد؟

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد در پاسخ به اعتراض دانشجویان رشته پرستاری درباره افزایش شهریه اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج طبق بخشنامه ارسالی از سازمان مرکزی همچون دیگر دانشگاه‌ها در گروه علوم پزشکی اقدام به افزایش شهریه کرد.
کد خبر : 45116

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، حجت‌الاسلام علی آل‌بویه در واکنش به انتشار برخی اخبار مبنی بر تجمع دانشجویان واحد یاسوج در اعتراض به افزایش شهریه بیان کرد: بر اساس بخشنامه تعیین نرخ شهریه، برای دانشجویان جدیدالورود گروه علوم پزشکی، در مقاطع کاردانی تا دکتری عمومی تا سقف ۶۰ درصد شهریه رشته‌های تحصیلی متناظر خودگردان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، اعم از شهریه ثابت و متغیر تعیین شد.


وی گفت: هیچ‌گونه دریافت وجه خارج از ضابطه‌ در این واحد صورت نگرفته و اقدامات انجام شده در چارچوب قوانین و مقررات بوده است.


آل‌بویه بیان کرد: لازم به توضیح است که شهریه، متأثر از بالا بودن هزینه تحصیل و به تناسب افزایش قیمت‌ها برابر دستورالعمل‌های سازمان مرکزی تعیین شده که سازمان مرکزی نیز طبق مجوز وزارت علوم، در این باره اقدام کرده است و بر این مبنا، شهریه‌های جدید را تعیین و ابلاغ کرده‌اند و ما نیز موظف به اجرا هستیم.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج خاطرنشان کرد: به منظور کمک به دانشجویان، در حد قوانین و مقررات دانشگاه، تسهیلات بلندمدت، میان مدت و کوتاه مدتی برای دانشجویان در نظر گرفته شده است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته