دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 آذر 1398 - 12:09
گزارش توئیتری؛

«استعفای روحانی» بازی جدید اصلاحات/ دیگر امیدی به تدبیر دولت نیست

اتاق فکر اصلاحات به‌منظور مظلوم‌نمایی و فرار از پاسخگویی به‌خاطر حمایت از دولت تدبیر و امید، پروژه استعفای رئیس‌جمهور را کلید زده و شبکه‌های غربی فارسی‌زبان نیز با اصلاح‌طلبان همراه شده‌اند تا کشور را دودستی تقدیم غرب کنند.
کد خبر : 451150
kavosh_11-30-2019-1575113587.jpg

به گزارش گروه رسانه‌های دیگر خبرگزاری آنا؛ کیانوش رضایی، شکست جبهه اصلاحات در کسب وجهه مردمی و باختن زمینه سیاست داخلی و خارجی و از سوی دیگر نفرت مردم از بازی‌های دست چندم این جریان سیاسی باعث شده تا اتاق فکر اصلاحات به فکر ترمیم بدنه مردمی خود بیفتد.


حالا با گذشت 6 سال از مدیریت ناکارآمد دولت تدبیر و امید، پیری و خستگی وزرای کابینه این دولت، اصلاح‌طلبان که در انتخابات 92 و 96 تمام‌قد از حسن روحانی دفاع کردند هم‌صدا با شبکه‌های غربی و عربی، ساز استعفای رئیس دولت را کوک می‌کنند تا شاید بتوانند در آستانه انتخابات مجلس و همچنین انتخابات بعدی ریاست جمهوری، آبروی رفته خود را برگردانند و انتخابات را به نفع خود رقم بزنند.


6 سال مدیریت پیرترین کابینه بعد از انقلاب نشان داد که این دولت نه‌تنها در مدیریت کلان کشور حرفی برای گفتن ندارد بلکه حتی در کسب رضایت افکار عمومی از طریق رسانه‌ها نیز موفق نبوده و خواست آحاد مردم دولتی جوان و پرانرژی است تا موتور محرک کشور را به راه بیندازد اما در شرایط کنونی که بی‌ثباتی منطقه و تزلزل دولت‌های لبنان و عراق باعث افزایش تحرکات دشمن شده طبیعتاً استعفای رئیس‌جمهور به نفع کشور نخواهد بود.


حال اینکه در این شرایط، اتاق فکر اصلاحات جهت مظلوم‌نمایی و فرار از پاسخگویی به خاطر حمایت از این دولت، پروژه استعفای رئیس‌جمهور را کلید زده و شبکه‌های غربی فارسی‌زبان نیز با اصلاح‌طلبان همراه شده‌اند، فعالین فضای مجازی در شبکه اجتماعی توئیتر واکنش‌های متفاوتی داشتند که در ذیل به تعدادی از آنان می‌پردازیم.











انتهای پیام/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته