دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
با تصویب در شورای راهبردی فرهنگی اجتماعی خوزستان

جشنواره سراسری کاریکاتور صلح و سلام به میزبانی واحد دزفول برگزار می‌شود

جشنواره سراسری کاریکاتور صلح و سلام با تصویب در شورای راهبردی فرهنگی اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان به میزبانی واحد دزفول برگزار می‌شود.
کد خبر : 45108

به گزارش خبرنگار آنا، جلسه شورای راهبردی فرهنگی اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان با حضور مسئولان دفا‌تر فرهنگ اسلامی واحد‌ها، اعضای شورا و دبیر شورای قرآنی استان خوزستان و به میزبانی واحد اهواز برگزار شد.


در این نشست دکتر سروش زرین‌آبادی رئیس دبیرخانه استان با ابراز خرسندی از برگزاری منظم و حضور افراد در این جلسات اعلام کرد: در انجام کارهای فرهنگی باید تمام همت خود را به کار ببندیم و نباید خلاء ایجاد کنیم، چرا که اگر خلاء ایجاد شود دیگران از فرصت سوء استفاده کرده و این خلاء را پر می‌کنند.


رئیس دبیرخانه هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان بر ضرورت انجام کارهای فرهنگی ماندگار در استان تاکید کرد.


دکتر محمدرضا یوسفی رئیس شورای فرهنگی دانشجویی، ورزشی استان هم گفت: شورای راهبردی فرهنگی و اجتماعی دانشگاه بالا‌ترین مرجع تصمیم گیری در استان برای رویدادهای فرهنگی در استان است.


برخی از موارد تصویب شده در این جلسه به شرح زیر است.


برگزاری سوگواری و آئین‌های عاشورایی در واحد‌های دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان از تاریخ 9/14 لغایت 9/18


برگزاری جشنواره استانی غذا و لباس‌های سنتی محلی به میزبانی واحد ایذه با هدف ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی و تهیه عائده جهت کمک به دانشجویان بی‌بضاعت در بهمن امسال


مقرر شد جشنواره سراسری کاریکاتور صلح و سلام به میزبانی دزفول برگزار شود.


برگزاری جشنواره دانشجویی ادبی هنری راهیان نور به میزبانی واحد آبادان نیز از دیگر مصوبات این نشست بوده که شرایط برنامه ریزی آن در دست بررسی است.


مقرر شد کارگاه‌های آموزشی با محوریت امر به معروف و نهی از منکر و نشست‌های هم اندیشی و کرسی آزاداندیشی با این محوریت برگزار شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته