دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

نخستین معاون دانشجویی فرهنگی واحد اهواز معرفی شد

مراسم تکریم و معارفه معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز در شورای اداری واحد با حضور نماینده نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان و رییس واحد اهواز در سالن جلسات زنده‌یاد دکتر سیروس نظری برگزار شد.
کد خبر : 45078

به گزارش خبرنگار آنا، در این مراسم از زحمات دکتر ساسان شرفی معاون دانشجویی سابق قدردانی و دکتر اصلان اگدرنژاد به عنوان معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز معرفی و حکم وی از سوی دکتر شهرام لک رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز صادر و قرائت شد.


لک با تصریح بر اینکه دوران مسئولیت یک فرصت ناب برای کمک به جامعه است، گفت: مدیران و مسئولان دانشگاهی به واسطه نوع خدمت خود که به تبع آن موجب پیشرفت و نشاط علمی و فرهنگی جامعه می‌شود، ارزش و اهمیت بیشتری را دارند.


وی با توصیه به اینکه با پایان یافتن هر مسئولیتی، یک مسئولیت دیگری شروع می‌شود، گفت: مدیران سابق موظف به انتقال تجربه‌ها، دیدگاه‌ها و پیشنهادات خود برای رفع سریعتر و بهتر امور هستند.


از سوابق مدیریتی و اجرایی اگدرنژاد عضو هیات علمی واحد اهواز را می‌توان مدیریت امور اداری دانشگاه ازاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات خوزستان، مدیریت امور اداری ستاد هماهنگی دانشگاه‌های ازاد اسلامی استان خوزستان و مدیر کل امور دانشجوی واحد اهواز دانست.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته