دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 آذر 1398 - 19:30
ترکاشوند در گفتگو با آنا:

بازی‌های پلی‌آف لیگ والیبال در بهترین زمان برگزار می‌شود/ توافق باشگاه‌ها به خاطر تیم ملی بود

سرمربی تیم والیبال پیکان گفت: با توجه به کمبود وقت و اهمیت صعود تیم ملی والیبال ایران به المپیک، بهترین تصمیم برای پلی‌آف گرفته شد و باشگاه‌ها هم با فدراسیون والیبال کاملاً همکاری کردند.
کد خبر : 450776

محمد ترکاشوند در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، درباره برنامه سازمان لیگ برای برگزاری بازی‌های پلی‌آف والیبال اظهار کرد: امسال سال حساسی برای والیبال ایران است، برای همه ما صعود به المپیک مهم است به همین خاطر در جلسه سازمان لیگ هم چند ساعتی در مورد برگزاری بازی‌های پلی‌آف صحبت کردیم و در نهایت به این نتیجه رسیدیم که بازی‌های پلی‌آف را در فروردین ماه برگزار کنیم.


وی افزود: رقابت‌های باشگاه‌های آسیا اواخر فروردین‌ماه 99 برگزار می‌شود و ابتدا قرار بود  قهرمان فصل گذشته لیگ برتر والیبال به این مسابقات اعزام شود که دوباره تصمیم عوض شد و در جلسه قرار بر این شد که مسابقات پلی‌آف به‌صورت متمرکز در فروردین برگزار شود. 


سرمربی تیم پیکان خاطرنشان کرد: با توجه به کمبود وقت نمی‌توانستیم در اسفندماه مسابقات را برگزار کنیم. البته که برگزاری رقابت‌ها در عید نوروز خیلی سخت است؛ ممکن است در بخش اسکان تیم‌ها و حضور تماشاچیان مشکلاتی به‌وجود بیاید اما چاره‌ای دیگر نداشتیم و باید برای صعود تیم ملی والیبال به المپیک سختی می‌کشیدیم. امیدوارم فدراسیون همکاری باشگاه‌ها، مشکلات و فشردگی که برای ما به وجود آمده را در نظر بگیرد. 


وی در مورد وضعیت تیم پیکان در تعطیلات لیگ اظهار کرد: در حال حاضر 10 روز به بازیکنان استراحت دادیم. پنج بازیکن ما به اردوی تیم ملی دعوت شدند و چهار بازیکن جوان هم قرار است تا چند روز آینده در مسابقات والیبال جوانان کشور  شرکت کنند، به‌طور حتم در نبود 9 بازیکن عملاً کاری نمی‌توانیم انجام بدهیم و تمرین با 6 یا 7 بازیکن سخت است. با این حال تلاش می‌کنیم طبق برنامه کار را پیش ببریم و در کارهای گروهی موفق شویم. 


ترکاشوند در پاسخ به این سؤال که برنامه‌ای برای جذب بازیکن در نیم‌فصل دوم دارد یا خیر، اظهار کرد: نه چنین برنامه‌ای نداریم. نیم‌فصل دوم هم با همین بازیکنان کار می‌کنیم و برنامه‌ای برای جذب بازیکن جدید در دستور کار ما نیست. تیم پیکان امسال بازیکنان جوانی در ترکیب خود دارد و ما هم تا پایان فصل با همین بازیکنان ادامه خواهیم داد. 


وی در مورد هدف‌گذاری تیم پیکان در لیگ برتر والیبال گفت: ما مرحله به مرحله جلو می‌رویم، به طور حتم همه دوست دارند در رقابت‌های لیگ برتر در بالای جدول قرار بگیرند. تیم ما هم نیم‌نگاهی به چهار تیم برتر بالای جدول دارد و امیدوارم موفق شویم. 


انتهای پیام/4048/4057/


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب