دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 آذر 1398 - 15:13

نظر هیئت منصفه دادگاه مطبوعات درباره پرونده «خبرآنلاین» اعلام شد

سخنگوی هیئت منصفه دادگاه مطبوعات از رسیدگی به پرونده‌های «خبرآنلاین» و نشریه الکترونیکی «صدای میانه» در شعبه ششم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی شقاقی خبر داد.
کد خبر : 450618
011.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه قضائی گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، احمد مومنی‌راد از رسیدگی به پرونده‌های سایت «خبرآنلاین» و نشریه الکترونیکی «صدای میانه» در شعبه ششم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی شقاقی خبر داد و گفت: در جلسه امروز به پرونده مدیر مسئول سابق سایت خبرآنلاین به اتهام توهین، نشر اکاذیب به قصد تشویش اذهان عمومی و اضرار به غیر رسیدگی شد که با اکثریت آرای هیئت منصفه، مدیرمسئول این خبرگزاری در هر دو اتهام مجرم و نیز مستحق تخفیف دانسته شد.


سخنگوی هیئت منصفه دادگاه مطبوعات تصریح کرد: همچنین به پرونده دیگر مدیرمسئول سابق سایت خبرآنلاین بابت اتهام نشر اکاذیب به قصد اضرار به غیر رسیدگی شد که به اتفاق آرا مجرم شناخته شد و با اکثریت قریب به اتفاق آرا نیز مستحق تخفیف دانسته شد.


وی گفت: در این جلسه به پرونده مدیر مسئول نشریه الکترونیکی صدای میانه به اتهام انتشار مطالب خلاف واقع رسیدگی شد که  اتفاق آرای هیئت منصفه مطبوعات مجرم شناخته نشد.


انتهای پیام/4110


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته