دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
امیرپوردستان در گفتگو با آنا:

سال گذشته هم بودجه نیروهای مسلح کاهش یافته بود اما به دستاوردهای بزرگی دست یافتیم

رئیس مرکز مطالعات راهبردی ارتش گفت: در سال گذشته بودجه نیروهای مسلح کاهش یافته بود، اما به دستاوردهای زیادی در حوزه سلاح و تجهیزات رسیدیم و امسال نیز با همان رویه اهداف‌مان را دنبال می‌کنیم.
کد خبر : 450518
13980409000914_Test_PhotoN.jpg

امیرسرتیپ احمدرضا پوردستان در گفتگو با خبرنگار حوزه دفاعی و امنیتی گروه سیاسی خبرگزاری آنا، درباره کاهش بودجه دفاعی کشور اظهار کرد: «یکی از ویژگی‌های اصلی نیروهای مسلح این است که متناسب با ظرفیت‌های نظام و کشور قابلیت‌ها و توانمندی‌های خود را بالا ببرند».


رئیس مرکز مطالعات راهبردی ارتش با بیان اینکه خیلی از توانمندی‌های نیروی‌های مسلح ارتباط مستقیمی با بودجه ندارد، ادامه داد: «نیروهای مسلح دارای توانمندی بالایی هستند که با صرفه‌جویی نیازهای خود را برطرف می‌کنند».


وی به بودجه سال گذشته نیروهای مسلح اشاره کرد و افزود: «در سال گذشته بودجه نیروهای مسلح کم بود اما به دستاوردهای زیادی در حوزه سلاح و تجهیزات رسیده و رزمایش‌هایی نیز برگزار کردیم و امسال نیز با همان رویه اهداف‌مان را دنبال می‌کنیم».


پوردستان اضافه کرد: «البته در مقاطعی برخی از بودجه‌هایی که در بخش‌های دیگر مازاد هستند به نیروهای مسلح تزریق می‌شوند تا به کارهایی که ترسیم و هدف‌گذاری شده دست پیدا کنیم».


وی با تأکید بر تهدیدهای که از سوی دشمنان ایران مطرح می‌شود، خاطر نشان کرد: «قابلیت و توانمندی بالای نیروهای مسلح سبب شده که رژیم صهیونیستی هیچ وقت نتواند تهدید خود را عملی کند و آنها می‌دانند اگر بخواهند تهدید را عملی کنند با پاسخ کوبنده و پشیمان کننده ایران اسلامی مواجه خواهند شد».


جانشین سابق فرمانده ارتش جمهوری اسلامی تأکید کرد: «دشمن به خوبی می‌داند که ظرفیت‌های جمهوری اسلامی ایران به گونه‌ای است که دست بلند نظام  نیروهای مسلح می‌تواند آنها را حتی در کمین‌گاه‌های خود نابود کند».


انتهای پیام/4079/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته