دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
با حکم دبیر هیات امنای استان هرمزگان

معاون اداری مالی واحد بندرعباس ابقا شد

حمید رستمی معاون اداری و مالی واحد بندرعباس با صدور حکمی از سوی دبیر هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان، به مدت یک سال دیگر در سمت خود ابقا شد.
کد خبر : 45048

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دبیر هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان در این حکم آورده است؛ جناب آقای دکتر حمید رستمی معاون محترم اداری و مالی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس؛ نظر به تعهد و تجربه جنابعالی، به موجب این حکم در سمت معاون اداری مالی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس به مدت یک سال دیگر ابقا می شوید.


امید است ضمن توجه ویژه به حفظ کرامت و حرمت دانشگاهیان با اتکال به نیروی لایزال قادر متعال و در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عج) و منویات رهبری معظم انقلاب اسلامی در انجام امور محوله و خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موفق و موید باشید.


حمید رستمی عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس است و تاکنون عملکرد خوبی در حوزه مالی و اداری این واحد دانشگاهی داشته است.


پس از تمدید حکم معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی این واحد دانشگاهی، این دومین معاونی است که با حکم دبیر هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان در سمت خود ابقا می‌شود.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته