دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 آذر 1398 - 16:24
فشار شورای شهر جواب داد؛

معاون شهردار تهران استعفا کرد

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تهران از سمت خود استعفا کرد.
کد خبر : 450423

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، محسن پورسیدآقایی، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران امروز استعفا کرد و ظاهراً پیروز حناچی، شهردار تهران این استعفا را پذیرفته است.


در حالی پیش از ظهر امروز خبر استعفای معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران به طور غیررسمی شنیده می‌شد که از ماه‌های قبل برخی از اعضای شورای شهر خصوصاً یک عضو پرنفوذ کمیسیون عمران و حمل و نقل شورا بر مدیریت شهری تهران برای جابجایی و عزل معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران فشار می‌آوردند. ساعتی قبل این خبر تأیید شد و پورسیدآقایی از سمت خود استعفا داد.


طرح کاهش آلودگی هوا به عنوان محل اختلاف اعضای شورای شهر با محسن پورسیدآقایی مطرح بود و بارها دامنه اختلافات این معاون حناچی با شورای شهر به رسانه‌ها کشیده شد.


گفتنی است امروز در حاشیه «یازدهمین جشنواره پژوهش و نوآوری در مدیریت شهری» درباره احتمال تغییر معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران نیز گفت: تغییرات طبیعی است و ما دائم در حال تغییر هستیم. به هر صورت ما در شهرداری به طور دائم در حال تغییر و تحول هستیم و هر جا که این تغییر لازم باشد، آن را انجام خواهیم داد.


انتهای پیام/4076/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته