دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 مهر 1394 - 15:55
در گفت‌وگو با آنا

مشحون: فردا با وزیر ورزش جلسه دارم/ بائرمن را باید حفظ‌کنیم

رییس فدراسیون بسکتبال گفت: بعد از جلسه با وزیر ورزش تکلیف سرمربی آلمانی تیم ملی بسکتبال مشخص می‌شود.
کد خبر : 45042

محمود مشحون رییس فدراسیون بسکتبال درباره ادامه همکاری فدراسیون با بائرمن به خبرنگار ورزشی آنا گفت: «متاسفانه باخبر شدیم اگر ایران در انتخابی المپیک شرکت نکند جریمه ای سنگین برای فدراسیون بسکتبال در نظر گرفته می‌شود بنابراین فردا جلسه‌ای با وزیر ورزش خواهیم داشت و درباره ادامه همکاری با بائرمن سرمربی تیم تصمیم می‌گیریم.»


رییس فدراسیون بسکتبال درباره عملکرد بائرمن در جام ملت‌ها اظهار داشت: «اگر می‌خواهیم بسکتبال ایران به شیوه جدیدی دست پیدا کند باید بائرمن را حفظ کنیم. دیر انتخاب شدن سرمربی به ما لطمه زد. اگر زودتر این اتفاق می افتاد سرمربی تیم ملی به شناخت بهتری نسبت به تیم دست پیدا می‌کرد که این موضوع به طور حتم به سود تیم ملی در جام‌ملت‌های آسیا تمام می‌شد.بائرمن در تمامی زمینه‌ها تیم را یاری کرد. در جام ملت‌ها حتی 10 دقیقه او را در اردوها بیکار ندیدیم. هر چند که در این مسابقات باید نتیجه بهتری می گرفتیم اما به هر حال بخت با ما یار نبود.»


محشون در ادامه گفت: «با توجه به شروع لیگ بسکتبال اگر قرار باشد که بائرمن بماند شرایط را برای او باید فراهم کنیم. برای در اختیار قراردادن بازیکنان به او کمی دچار مشکل خواهیم شد اما به هر حال باید نهایت همکاری را انجام دهیم و این هم مستلزم وجود یک کادر فنی قوی است.»


وی همچنین به میزبانی مسابقات قاره‌ای اشاره کرد و گفت: «قطعا همه می دانند که دستیابی به سهمیه المپیک از طریق مسابقات قاره‌ای کار آسانی نخواهدبود. بنابراین ما باید همه شرایط و امکانات را فراهم کنیم از جمله اینکه میزبانی مسابقات بین قاره‌ای را بگیریم. البته این امر کار ساده‌ای نیست و ما باید ارتباطمان را افزایش دهیم. در آینده جلسه ای در سوییس برگزار خواهد شد و ما هم در این جلسه حضور پیدا می‌کنیم و برای کسب میزبانی مسابقات قاره‌ای تلاش خواهیم کرد.»


مشحون همچنین در پایان به وضعیت تیم مهرام اشاره کرد و گفت:« تیم مهرام یکی از تیم های خوب لیگ بسکتبال بود و از اینکه امسال در لیگ حضور ندارد بسیار ناراحت هستیم. متاسفانه در چند روز گذشته باخبر شدم که گنجی مدیرعامل این تیم گلایه‌ای داشتند مبنی بر اینکه از لیگ کناره گیری کردند و هیچ یک از اعضای فدراسیون علت آن را جویا نشده اند. اما باید از همین‌جا عنوان کنم این قضیه صحت ندارد. من به عنوان رییس فدراسیون وظیفه خودم می دانستیم که از وضعیت این تیم جویا شوم به همین علت سه بار با مدیرعامل تیم مهرام تماس گرفتم اما ایشان پاسخ ندادند.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته