دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 آذر 1398 - 14:46

نائب‌قهرمانی دانشگاه آزاد در نیم فصل اول لیگ برتر تنیس روی میز

تیم تنیس روی میز دانشگاه آزاداسلامی توانست مقام قهرمانی نیم فصل اول لیگ برتر را از آن خود کند.
کد خبر : 450383
photo126297339.jpg

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از  روابط عمومی هیأت تنیس روی میز استان تهران و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فدراسیون تنیس روی میز، هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر تنیس روی میز با حضور 8 تیم  از 20 لغایت 22 آذر در آکادمی امیر احتشام زاده تهران برگزار شد.


مرحله اول این رقابت‌ها که با 3 دور بازی و با صدر نشینی پتروشیمی بندر امام خاتمه یافته بود در این گام با انجام 4 دور پیگیری شد.


تیم پتروشیمی از مدعیان عنوان قهرمانی پس از عبور از رعد پدافند هوایی و شهرداری کرج با نتیجه 6 بر صفر و پیروزی 5 بر یک در مصاف با اطلس پویان گیلان و 4 بر 2 مقابل دانشگاه آزاد با کسب 19 امتیاز با اقتدار صدرنشین نیم فصل اول این مسابقات شد.


یکی از جذاب‌‌‌ترین نکات لیگ برتر امسال جدال 2 کاپیتان مقابل یکدیگر بود. در این دیدار مهران احدی ملی پوش و کاپیتان اسبق تیم ملی در رقابتی جذاب و نفسگیر مقابل نوشاد عالمیان 3 بر 1 به برتری دست یافت.


تیم دانشگاه آزاد نیز که با سرپرستی و مدیریت فنی حمیدرضا صابری در این مسابقات حضور دارد، با 14.5 امتیاز، تعقیب کننده پتروشیمی است. این تیم در روز نخست در مصاف با پالایش نفت آبادان به برتری 4 بر 2 دست یافت. در دیگر دیدار دبیری تبریز را با نتیجه 6 بر صفر از پیش رو برداشت و در رویارویی با شهرداری کرج نیز به تساوی رسید.


پالایش نفت آبادان با برتری 6 بر صفر مقابل دبیری تبریز و تساوی مقابل فراسنج و پذیرش باخت 5 بر یک در مصاف با اطلس پویان موفق شد با کسب 11.5 امتیاز در رده سوم قرار گیرد.


شهرداری کرج و رعد پدافند هوایی با 11 امتیاز، فراسنج با کسب 9.5 امتیاز، اطلس پویان گیلان با 7.5 و دبیری تبریز با یک امتیاز در رده های بعدی قرار گرفتند.


انتهای پیام/۴۰۸۴/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته